zaterdag 1 december 2012

Het laatste blog......

Lieve mensen, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar het fotogeheugen van dit blogadres zit vol. Om dat geheugen weer uit te breiden moeten we ruimte kopen. Fijn, maar daar zitten we net niet op te wachten en aangezien ikzelf ook nog steeds een blog heb, heb ik besloten om die schoon te maken en die in het vervolg te gebruiken.

Dit oude blog zal voor iedereen altijd toegankelijk blijven en de verhalen en foto die er staan, blijven staan. Diegene die niet mee verhuizen wil ik ontzettend bedanken voor het meelezen. De reactie, sms-jes, mailtje en telefoontjes hebben ons altijd goed gedaan. Nogmaals bedankt en tot ziens.

Diegene die wel mee willen moeten de link hieronder maar aanklikken. Daar pak ik de draad zo goed en zo kwaad als het kan

www.joostdejong73.blogspot.com

De allerlaatste foto is voor Fleur

Dikke knuffels Joost, Nicole, Fleur en Roos

5 opmerkingen:

  1. Toen jullie door de hel liepen, liepen wij altijd pal achter je! Ga ik nu dus wéér doen. Dàg Fleur op dit oude blog, je was een geweldige dappere kleindochter. Ga je vanaf je wolkje meekijken naar de nieuwe blog van papa, mama, Roos en Catootje? Dàg Fleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ӏ am not ѕurе wheгe you're getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.

    Stop by my web-site :: nirolej233.livejournal.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi there every one, here every one is sharing such experience, so it's nice to read this website, and I used to go to see this web site everyday.

    Feel free to surf to my site Cosima revival

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben helemaal sprakeloos na het lezen van deze berichten.
    Heel erg veel sterkte in de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 20 jaar zou je nu zijn. Heb veel aan je gedacht vandaag Fleur. Terwijl ik je alleen maar ken via papa's blog. Hopelijk had je boven een mooi feestje.

    BeantwoordenVerwijderen