vrijdag 15 juni 2012

Rennen voor Metakids.......

Zo lieve mensen daar ben ik weer en dit keer gaat het blog over de “Dam tot Dam” die ik ga lopen. Wie A zegt moet ook B zeggen vind ik, dus die 16,1 kilometer is voor mij. Hoe dat weet ik nog niet, omdat de conditie van deze laaf slechter is dan de gemiddelde Nederlander. De loop is op zondag 23 september 2012 en dat betekend dat ik vanaf nu nog maar 3 maanden heb om te trainen. Volgens kenners moet het te doen zijn, maar het zal niet meevallen. Ik ben vrij nuchter en denk erg simpel. 16 kilometer in drie maanden betekent dat ik eind juni 5 kilometer moet kunnen lopen en eind juli 10 en tot slot eind augustus 15. Over die laatste kilometer maak ik me niet druk.

Elke maand 5 kilometer erbij is niet iets dat je zomaar doet. Mijn streven is om minimaal 3 keer per week te trainen en als het even kan 4 keer. Wees allemaal niet te benauwd dat ik te veel doe, want dat is niet de bedoeling. Ik doe het rustig aan en neem zeker ook de rust die mijn lichaam nodig heeft.

Naast het trainen, rusten en werken heb ik van de week ook even de tijd gevonden om een profiel bij Metakids aan te maken. Waarom??? Ik heb een startbewijs van hun gekregen, waar ik erg blij mee ben, alleen word er van mij verwacht dat ik zoveel mogelijk geld ophaal. Geld voor onderzoek voor kinderen die lijden aan een stofwisselingsziekte.

Mijn vraag naar jullie is of jullie mij financieel willen steunen door een donatie te doen op deze site. Je kan online storten vanaf 10 euro. Ik kan niet in ieders portomonee kijken, maar uiteraard hoop ik dat iedereen véééél meer gaat storten. Van de 100 mensen die voor metakids lopen ligt het streefbedrag rond de 1000 euro. En je raad het al, Joost zal Joost niet zijn en zelf hier leg ik de lat ietsiepietsie hoger, want mijn streefbedrag is 1500 euro. Een mooi bedrag, maar diep in mijn hart hoop ik veel meer op te halen.

Waar kunnen jullie storten??? Rechts bovenaan dit blog staat een plaatje van de Dam tot Damloop. Als je daarop klikt kom je automatisch op mijn pagina van metakids terecht.

Wat ik ook wil vragen is of iedereen mij wilt helpen om dit blog http://www.joost-nicole.blogspot.nl/ of mijn pagina van Metakids www.metakids.nl/actie/detail/Joost_loopt_voor_Metakids/ te promoten. Kopieer deze sites en plak ze in je sms, whatsup, hyves, facebook, e-mail, twitter enz enz enz, want hoe meer mensen dit weten hoe meer geld we binnen halen voor de zieke kinderen.

Want lieve mensen laten we eerlijk zijn, of het nu om kanker of een stofwisselings ziekte gaat maakt nu even niet uit. Het feit is en blijft dat een kind fijn en onbezorgd moet kunnen opgroeien en simpelweg niet hoort te knokken tegen een verschikkelijke ziekte waar de dood vaak het eindresultaat is.

Voor nu welterusten en tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Laafje Joost

8 opmerkingen:

  1. Op mijn steun kan je rekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de steun van de Janssens heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeveel blogvolgers had je ook alweer?
    Nu kunnen we wat terug doen voor je openheid...
    Storten allemaal

    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Joost, zoals je hebt gezien heb ik je ook van harte gesteund, maar is de tekst die persoonlijk voor jou bedoeld is er niet bijgekomen. Al de mensen die in het Wendingteam zitten én een Metakidspagina hebben aangemaakt heb ik gesponsord echter....al de lopers kregen de zelfde tekst! Foutje van diegene die de site onderhoudt denk ik, maar om je dan toch je persoonlijk tekst te geven wil ik je bij deze zeggen dat ik heel erg blij met je ben. Ik zie ons al hand in hand over de finish strompelen.Volegens mij gaan we het zeker redden...maar vraag niet hoe!

    Zet'm op, ik hoop dat het nu al wat beter gaat. Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Joost,

    Ik zag al een mail van Ellen voorbij komen vorige week en toen ik daar naar ging kijken kwam ik ook jou tegen. Ik zal onze donatie eerlijk verdelen ;-) ieder de helft , het komt bij allebei vast goed terecht !

    Ik hoorde van Nicole dat je heel hard aan het trainen bent, ik vind het super knap van je .

    Xxx van ons allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve mensen,
    Komt voor de bakker!!Alle kleine beetjes helpen!
    Liefs!(Diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen