zondag 23 september 2012

De uitslag........

Lieve mensen, vandaag moest ik de dam tot damloop lopen. Ik heb het gehaald, maar vraag niet hoe. Ik laat alles nog even op me inwerken en zal ook snel een blog maken zoals ik het heb beleefd. Hieronder staat een link en als je daar op klikt kom je op een site terecht waar mijn tijden te zien zijn.
Voer even mijn startnummer in 9605 of mijn naam Joost de Jong

 
http://evenementen.uitslagen.nl/2012/damloop/

Daarnaast kan ik vol trots zeggen dat ik nu al ruim 800 euro voor Metakids heb opgehaald. Als er op dit moment nog mensen zijn die mij "achteraf" toch nog willen sponsoren moeten dat zeker doen. klik even op de link hieronder en de rest wijst zich vanzelf. Deze donatiesite sluit trouwens pas op 30 september 2012. Alvast bedankt.

http://www.metakids.nl/actie/detail/Joost_loopt_voor_Metakids/

Een vermoeide hardlooplaaf

8 opmerkingen:

  1. Had ik al gezegd hoe trots ik op je ben? Bij deze dan. Nu de benen omhoog en laat alles gaan. Dit is een mega-prestatie, zeker voor jou, de anti sportman!
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diep resepect en bewondering. En dan niet alleen voor deze geweldige prestatie.

    Heel veel liefs voor jou, Nicole en Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je gelukt, echt een topprestatie!
    Je kent me niet maar toch ben ik trots, respect !!!!

    Groetjes, Yvonne (tilburg)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOERA voor JOOST!!!
    het maakt niet uit hoe.........JE HEBT HET GEDAAN!!!
    je bent een kanjer!!!
    (Diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees en lees en blijf lezen. Verbaas me, lach om je "stomme" opmerkingen en lees, kijk rustig verder. Ik hoop zo nooit te hoeven meemaken, wi helemaal niet zijn waar jij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar word ik echt gek van, zo'n i-pad die even niet doet wat ik wil, dus mijn reactie gaat n twee delen, g....! En ja, dan ben ik ineens kwijt wat ik schrijven wil, of toch....ja, daar ben ik weer. Gewoon een moeder van een zoon van inmiddels acht en nee, ik wil nog steeds niet wezen waar jij, Nicole en Roos zijn. Maar ik heb zo'n bewondering voor jullie. Nee, niet het goede woord, je ziet ik tik gewoon door. Verbeter ook niet, dat heeft geen zin. Dus weet je, ik blijf lezen en hoop dat jij blijft schrijven, op jouw manier zodat ik misschien ooit, wellicht nooit, zal begrijpen wat jij voelt. Voor nu, een onwijs dikke knuffel en ja hoor, nee toch niet. Ik kan geen hoop uitspreken dat het op een dag beter gaat, hoe kan ik? Wat weet ik er nou van. Het enige wat ik weet is dat ik de volgende keer weer lees en een stukje meega in jullie dag zonder Fleur. Mvrgr Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joost,
    Was even op vakantie, en lees dat je de Damloop helemaal hebt uitgelopen.
    Een geweldige prestatie!
    Metakids en iedereen die jou kent, zal ontzettend trot op je zijn.

    Knuffel Conny

    BeantwoordenVerwijderen