zondag 16 mei 2010

Ik ben bang en vraag om hulp !!!!!

Zo, de zaterdag en de zondag zijn ook weer voorbij. Nu alleen de nacht en de ochtend nog en die duren lang kan ik melden. Sorry voor het taal gebruik maar, Jezus wat ben ik zenuwachtig. Ik weet dat we sterk en positief moeten blijven, maar het gevoel en de gedachten die nu met grote regelmaat door het koppie van Nicole en mij heen gaan is niet te omschrijven. Zoals we Fleur de afgelopen week hebben gezien kan het "gewoon" niet anders zijn dat ze "schoon" is.

Alleen het vervelende is dat we deze gedachten begin september 2009 ook hadden en toen werd het beetje hoop dat we nog hadden toch afgepakt. We zijn toen als gezin in een verschikkelijke diepe put gegooit en zijn er, soms met moeite, weer uitgeklommen tot op de tree waar we nu staan en de angst dat we kunnen terugvallen vallen is weer voelbaar.

Met andere woorden ik ben "gewoon" bang en niet zomaar bang, maar echt bang. Tja, deze jongen die altijd positief is en overal een lolletje om maakt moest even zijn vrouwtje naar beneden roepen, omdat hij "gewoon" moest huilen. Het luchte wel op, maar de hersenen draaien nog steeds op volle toeren. En zoals de meeste ook weten vraag ik niet vaak om hulp, omdat ik graag mijn eigen boontjes dop, maar nu doe ik het toch 1 keer.

"WILLEN JULLIE VOOR FLEUR DUIMEN????"

Joost

10 opmerkingen:

  1. Uiteraard ! Dat is wel het minste wat we kunnen doen. Ook ik ben nerveus voor de uitslag maar heb er toch wel vertrouwen in. Het zal me tegen vallen als er negatief nieuws uitkomt. Hopelijk een redelijke nacht en hopelijk kan morgen de vlag uit. Dikke kus. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte morgen broertje voor jullie allemaal. Wij duimen uiteraard!!!!!

    Toi toi toi !!!!!!!!!!

    Dikke kus van ons viertjes XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg tranen in mijn ogen van dit berichtje, ik voel jullie angst! Ook hier worden duimen gedraaid en gehoopt op goede uitslagen!

    Liefs
    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh.... ik ben plaatstvervangend zenuwachtig denk ik. Ik denk er al dagen aan, alsof het 5 maanden geleden is.

    Ik wens jullie nog even allemaal heel veel geduld en ik vertrouw erop, net als jullie, al blijft het ongrijpbaar allemaal....

    Liefs vanuit Breda, zet hem op vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve schatten wat snap ik jullie angst maar het moet en zal goed zijn heel veel sterkte deze laatste moeilijke uurtjes en duimen zal ik als het moet tot bloedens toe denk aan jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kind, soms zou ik willen dat je nog 4 jaar was en ik alle boze en nare dingen van je weg kon nemen (want dat kon dan). Duimen??? We doen niks anders. Kind, hou nog even vol en jullie komen vast opgelucht thuis!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk en duim voor jullie.........
    Hoe laat moeten jullie in het ziekenhuis zijn?
    Hele dikke knuffel, Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij denken aan jullie,duimen al voor jullie sinds we vanmorgen om 6 uur opstonden sterkte en veel liefs uit oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen