woensdag 28 maart 2012

Speciaal voor Fleur en Nicole.....

Zo lieve mensen, daar zit ik weer. Dit keer zit alleen met een brok in mijn keel en Nicole huilend op de bank. Waarom??? We missen onze lieve Fleur. Nicole heeft het de hele dag al redelijk zwaar en heeft om die reden zichzelf maar eens verwend met nieuwe kleren. En geloof me maar, ze is geweldig geslaagd. Naast het shoppen kwam de begravenisonderneemster Ellen Kruier ook nog even onverwachts langs. Nicole vond dit erg fijn en het leek wel of Ellen rook dat Nicole haar even nodig had.

Maar ja, waarom zitten we nu vanavond met onze ziel onder de armen en biggelen de tranen bij Nicole over haar wagen. De film Mama Mia wordt op dit moment uitgezonden op rtl4. Een film die Fleur en Nicole samen tot in de treuren hebben gekeken. Fleur kende alle liedjes, alle bewegingen en wist precies wat en wanneer er iets gezegd werd. Tijdens de film zat Fleur een keer lekker bij Nicole op schoot en werd het liedje Slipping Through My Fingers gespeeld. Nicole vertelde dat Fleur haar aankeek en ze saampjes enorm hebben gehuild.

Daarom speciaal voor Fleur en Nicole "Slipping Through My Fingers" uit de Film Mama Mia.

16 opmerkingen:

  1. Mooie herinneringen waarbij je dicht bij elkaar bent. Koester ze. Maar wat is het zwaar. Het onherroepelijk missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een "stille meelezer" en ken jullie niet. Maar ik heb zelf een dochtertje en als ik al tranen in mijn ogen krijg bij dit nummer dan kan ik me niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn. Heel veel sterkte! Wel een pracht herinnering.
    Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jongen toch, natuurlijk heb ik het liedje beluisterd en vond het "mooi" zoals altijd. Maar vandaag heb ik de tekst er maar eens bijgezocht en .. de rillingen liepen over mijn rug.
    Dat zinnetje:
    "Sometimes I wish that I could freeze the picture and save it from the funny tricks of time"
    jullie "moeten" op de herinneringen teren, jullie hèbben alleen maar haar "foto's" om je aan vast te houden, hoe vreselijk, hoe zwáár. "Freeze the picture" is voor jullie wel èrg letterlijk geworden. Pff ...
    Vandaag weer een nieuwe dag, komop jullie drietjes daar!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach lieve Nicole....
    De herinneringen aan Fleur zijn er altijd, maar door dit nummer wordt je hart wéér doormidden gesneden.......
    Huil maar lieverd, huil maar..... het is nodig!
    Kussss op je verdrietige hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen woorden....
    Zo mooi, dat moment, van jullie samen...
    Vreselijk om jullie lieve meid te moeten missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ik zat al met een stapel kippenvel te kijken laat staan hoe jullie je moeten voelen bij dit nummer...
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfffff.....Wat mooi! Ik heb niet geluisterd want ken het nummer uit de dilm uiteraard. Daarnaast zit ik nu al met tranen in mijn ogen met de gedachten hoe intiem en moeilijk dit moment is geweest voor Nicole en Fleur en hoeveel pijn jullie toch steeds weer moeten voelen om het gemis van jullie mooie meissie en zus!

    Lieve groet en knuffel,
    'unknown' Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieverds,
    heavy weer!
    xxxx Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve mensen,
    Altijd huilde ik om dit liedje,gewoon omdat de tijd voorbij gaat!In jullie geval,weet ik niet wat ik moet zeggen,je voelt de pijn dwars door je ziel!Onvoorstelbaar zeer doet het!Jezelf bijelkaar vegen en proberen weer verder te gaan.
    Hou vol!(Diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve, lieve Nicole,

    Wat is het gemis en het verwerken van Fleur toch ongelofelijk zwaar.
    Denk veel aan jullie.

    Liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele dikke knuffel voor jullie uit Wassenaar
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieverds, wat een ellende, maar wat een mooi liedje, begrijp het verdriet, sterkte van Rob en Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi lieverds,
    een prachtig lied en mooie melodie....
    dikke kus...
    ( en ik heb even "bij"gelezen,op een of andere manier kreeg ik geen nieuwe blogs....maar nu doet ie t weer gelukkig :)) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. monique van weerlee3 april 2012 om 22:54

    altijd al prachtig gevonden, maar dit lied krijgt plots een heel andere lading...

    x monique

    BeantwoordenVerwijderen