zaterdag 29 oktober 2011

Hoe verbrand men zijn bek.....

  1. Zet de wekker om 6.00 uur, kleed je aan en ga naar beneden.
  2. Maak je ontbijt klaar en zet het koffiezetapparaat aan.
  3. Poets je tanden na het eten, ga plassen en trek je jas aan.
  4. Pak je werktasje, de versgezette koffie en ga naar buiten.
  5. Klem het koffiebekertje tussen je tanden en doe de deur op slot.
  6. Nadat de deur op slot is kijk je even naar het verrotte plafond boven je.
Jaja mensen jullie lezen het goed en zullen allemaal wel denken dat je echt een lul moet zijn om zo’n actie te kunnen uitvoeren. Mij is het dus gelukt, want terwijl ik naar boven keek goot ik de hele inhoudt van het bekerkertje over mijn gezicht. Een pijnlijk moment wat gepaard ging met een arsenaal aan vloekwoorden. Uiteraard ging ik snel naar binnen om het gezicht / nek te wassen om vervolgens met bakkie twee te vertrekken richting werk.

Dat ik een domme actie had uitgehaald was me wel duidelijk en was eigenlijk ook van plan om het lekker voor mezelf te houden. Maar ja, op het werk begon het toch lekker te prikken en te trekken en toen ik eenmaal weer thuis was en had gedoucht zat er een mooie rode plek onder mijn linkeroog, bij mijn mond en in mijn nek. Ik kon geen kant meer op en moest wel vertellen wat er was gebeurt. Lachen natuurlijk en na een dag of 5 was alles weer achter de rug en is er bijna niets meer te zien van de schade.

De rest van de week heb ik tijdens het op slot doen van de deur de koffie netjes op de vuilnisbak gezet en kon alleen maar denken wat een lul ik was. Het was volgens mij een daad die alleen mij weer kan overkomen en rijk om die reden het shirt met “lul van de week” erop dan ook uit aan mezelf. Sorry daarvoor en ga er ook vanuit dat het volgende shirt voor een ander is.

Laafje Joost

17 opmerkingen:

  1. Wel een geluk bij een ongeluk dat het geen thee was die vaak echt heet gekookt water heeft. Maar ja, je had je lelijk kunnen verbranden. Wilde eigenlijk vragen hoe oud je was maar zo naar het plaatje kijkende weet je wel dat het geen slimme actie was hahahaha. Een wijze les!

    gr nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg maar zo.... ik zeg maar niks.....hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik het verhaal las, heb ik wel even moeten grinniken.
    Maar vind het wel heel dapper dat deze 'lul van de week'het zo openlijk durft op te schrijven!

    Groetjes Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sabine,san thym en tess29 oktober 2011 om 17:29

    ;-) ;-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proest!!! sorry....
    hihihihihi!!!! nog een keer sorry...
    niet meer doen dus!!!

    liefs
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk blog! You make me smile!!
    XXX
    ps: ik hier nog van die kleine thermoskannetjes met een drink tuit voor in de auto, hebben we ooit gekregen van een klant, kan je 2-3 bakkies meenemen, hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij dat ik dit keer niet de schuldige ben. Is ice coffee iets voor je?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eikel!! Dom geboren en "niks" bijgeleerd (en ik heb nog wel zó mijn best gedaan)
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pieter, Jet, Daan en niek31 oktober 2011 om 13:48

    Hihi, best n btje dom... Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaahhhh Joost! !!!! Ik heb wel medelij met je hoor.....
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog geen spat veranderd dus HAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. joost wat een oen, maar ja dat het zeer deed is duidelijk volgende keer beter mikken, iets lager dus, dan zit het op je jas. gr. helma
    p.s we zij allemaal wel eens de L.L van de week dus sta jeniet allen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen