woensdag 12 oktober 2011

Problemen met reageren.....

Zo mensen, daar ben ik weer en dit keer gaat het blog over de reacties. Aan alle kanten hoor en lees ik dat er weer eens problemen zijn met reageren op de blogs. Voor mij genoeg reden om zelf ook eens te reageren, maar tot mijn stomme verbazing zie ik jullie probleem dus niet. Erg jammer en kan dus niet meer doen dan op te schrijven hoe ik het doe. Reageren kan op een aantal manieren en om het niet ingewikkelder te maken dan dat het al is leg ik er twee uit.

De eerste manier,
  • Klik op reactie onderaan het bericht
  • Scroll naar beneden en plaats bij “een reacties plaatsen” een reactie
  • Klik daarna op profiel selecteren
  • Klik daarna op naam/URL en voer je naam in (URL hoeft niet mag wel)
  • Klik daarna op doorgaan
  • Klik daarna op reactie plaatsen
De tweede manier,
  • Klik op reactie onderaan het bericht
  • Scroll naar beneden en plaats bij “een reactie plaatsen” een reactie, inclusief naam
  • Klik daarna op profiel selecteren
  • Klik daarna op anoniem
  • Klik daarna op reactie plaatsen

Zo, een kind doet de was lijkt mij en het enigste verschil is dat je bij de eerste je naam, bij puntje vier, moet invullen en bij de tweede moet de naam ingevuld worden onderaan het berichtje, puntje 2. Word de naam bij de tweede manier niet ingevuld dan verwijder ik, hoe leuk en lief sommige ook zijn, de reactie. Nu kan ik alleen maar hopen dat het jullie lukt. Mag dit niet het geval zijn en je wilt graag is schrijven dan kan dat ook via de e-mail. Deze is ergens te vinden op de site, maar dat mogen jullie lekker zelf uitzoeken.

Lieve mensen, welterusten allemaal en misschien tot zo. Mag dit niet lukken dan tot morgen of overmorgen.

Laafje Joost

6 opmerkingen:

  1. poging 300 enne volgens mij heb ik al 500x gereageerd dus snap wel hoe t werkt maar hij wordt eruit gegooit! op hoop van zegen!!!!

    dikke knuffel en kus voor jullie!!!

    san,sab,thym en tess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. san,sab,thym en tess12 oktober 2011 om 19:26

    joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukt kijken of t op de andere manier ook lukt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij benieuwen of het met de mobiel weer lukt.
    Groet
    Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes!!! En dat lukte dus al een hele tijd niet.
    See you best friend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook bij mij lukt het onder mijn google-account al een paar weken niet meer, wel als ik eerst op een ànder blog reageerde en dàn op die van jou! Al die tijd dacht ik dat het aan mij lag (wat niet overigens) maar volgens mij ligt het aan google.
    Dit zal dus ook wel weer niet gaan!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera, hij heeft het gedaan, en dat met één oog!! Ik ben beter dan ik dacht!
    Snap er geen ene malle moer van, maar ja, het staat er (of je daar nou zo blij mee bent?) dus ... ik ben blij
    mama

    BeantwoordenVerwijderen