woensdag 12 oktober 2011

Weer een week voorbij

Tsjaa, nu ik toch bezig ben zal ik ook maar even vertellen wat er deze week in huize de Jong allemaal is gebeurd. Weer niet veel, maar genoeg om een blog te vullen. Om te beginnen hebben we afgelopen zaterdag de BBQ weer eens aangehad. Dit keer niet huis, maar bij mijn schoonouders. Heerlijk was het. De zon scheen niet, de regen viel naar beneden en het was 12 graden, maar met een extra tent en twee terrasverwarmers en een groot vuur was het prima te doen. Stop bij dit hele handeltje ook nog eens 35 man en je bent verzekerd van een leuke middag/avond.

Voor de rest kan ik melden dat Roosje van de week een beetje grieperig is geweest en twee dagen thuis is gebleven. Het wijfie had daarnaast ook nog een ontstoken vinger wat het er niet fijner op maakte. Die ontsteking werd bestreden met een antibiotica kuur en het ziet er nu naar uit dat het allemaal weer achter de rug is.

Op 2 september had Krik, zoals jullie weten, haar arm gestoten en volgens de foto was er niets gebroken, maar was de arm wel zwaar gekneusd. Nu zijn we een week of wat verder en mevrouw doet alles weer zoals voorheen. Toch is het niet helemaal weg, want als ze op een bepaald punt drukt heeft ze nog wel wat last.

Met Krak zijn tennisarm gaat trouwens het ook wel lekker. De fisio is klaar en de arm krijgt nu even een paar weken rust. Hij verveelt op bepaalde momenten nog wel, maar kan alles gelukkig weer naar behoren doen. Nu ligt de rib een beetje dwars. Rib, rib ja mensen nu loop ik rond met een gekneusde rib. Hoe je daar aan komt??? Ga boksen, heb ik ook gedaan, alleen mijn beste vriend Ricardo vond het nodig om Rocky na te doen. Ik kreeg een beuk ik de linker zij en prompt vloog mijn lucht uit een long. Auw dat deed zeer, alleen had ik niet gerekend op de pijn die een paar dagen later kwam. Afgelopen maandag moest ik toch naar de fisio en de goede man heeft er even naar gekeken. Conclusie; de rib is gekneusd. Dus lieve mensen ga je een sport doen met een vriend of vriendin bedenkt dan heel goed welke sport je gaat beoefenen. Enne, Ric ik hou ook van jou.

Voor de rest gaat alles wel prima en we kijken uit naar het weekend. Wat  ook wel fijn is dat we binnenkort een paar daagjes weggaan. Waarheen??? Dat lezen jullie later wel. Voor nu wens ik iedereen een fijne nacht toe en geniet een beetje van je leven, want voordat je het weet moet je hem anders indelen en uit ervaring weet ik dat dat niet meevalt. Tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Laafje Joost

6 opmerkingen:

  1. Laafje joost,
    Ik ga me nog schuldig voelen door het geheel. Gisteren tijdens de training moest ik het ook al bezuren. Snik Snik.
    Nee hoor, ik hoop dat je snel weer mee kan.
    Groetjes,
    Ricardo ( Rocky) Balboa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Joost ik heb even een beetje moeten lachen. ..die boks-sport. van jou....hihi...
    blij te lezen dat de arm van krik weer de goede kant opgaat, altijd heel pijnlijk. ...en hopelijk blijft de griep nu weg bij roosje, er zijn nu veel kids met griep....
    Waar jullie ook heen gaan,heel veel plezier toegewenst! !!
    Dikke kussen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat ben je toch ook een kneus he, maar moet kunnen!!!! Lieve alledrie een paar hele fijne dagen en ik denk aan jullie dikke dikke kus van hank!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fimo kleien is ook vrij ongevaarlijk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Joost ik weet alles van een gekneusde rib, want bij mij is het net genezen, maar je wordt er niet vrolijk van. Ben benieuwd naar het nieuwe blog waar jullie die paar daagjes naar toe gaan, maar dat lezen we dan wel weer. Ik wens jullie veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen