vrijdag 2 september 2011

Krik en Krak hebben pijn.....

Voor de broodnodige variatie zal ik maar eens iets over Nicole en mijzelf vertellen. We hebben deze week allebei pijn. Met pijn bedoel ik dit keer een beetje veel spierpijn en een klein beetje veel kneuspijn. Wat is er gebeurt????

 Krakkie Joost,

Ik moet nodig iets aan mijn conditie en aan mijn gewicht gaan doen. Nu weet ik dat ik vol slank ben en dat mij welbekende onepack nooit een sixpack zal worden, maar zolang ik niets doe zal het ook niet beter gaan. Reden genoeg om met de buurman Hessel te gaan boksen. Deze goede man zeurt al twee jaar aan me kop dat ik mee moet en nu was het dan zover.

Na een uurtje rekken, springen, sit ups, opdrukken, slaan en sparren verlieten we de gymzaal als herboren mensen. Ik had het gevoel dat ik de hele wereld aan kon en niets en niemand me meer in de weg stond. Tsjaaaa.........tot de volgende dag en dagen daarna. Spierpijn, spierpijn en nog eens spierpijn. Er doen dingen in mijn lijf zeer waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Lachen kon niet meer en als ik een boekje lees leven mijn armen een eigen leven. Maar goed, volgens de profs is dit normaal en kunnen we dinsdag "gewoon" op voor ronde twee.

Krikkie Nicole,

Roos wilde afgelopen woensdag in de stad een nieuwe tas kopen van haar verjaardagscentjes. Vol goede moed stapten we de deur uit, athans dat was de bedoeling. Hoe Nicole het heeft gedaan dat weten we niet, maar mevrouw liep in volle vaart met haar ellenboog tegen de deurkruk aan. Roos en ik natuurlijk lachen, maar toen de kleur uit haar gezicht wegtrok en ze langzaam in elkaar zakte zagen we toch dat het wel meenis was. Ik heb haar opgevangen en ze heeft even als een slappe vaatdoek in mijn armen gehangen. Na verloop van tijd ging het weer en konden we echt vertrekken.

In de auto zei ik voor de lol tegen Roos dat we naar de dokter moesten, maar uit de reaktie van Nicole begreep ik dat dat geen overbodige luxe zou zijn. Oeps!!!!! Nicole is niet kleinzerig en we zijn ook geen mensen die gauw bij de dokter zitten, maar nu werd het toch even een ander verhaal. Toen Roos haar tas had gekocht was de pijn zo erg dat we de huisarts hebben overgeslagen en direckt naar de EHBO van het LLZ zijn gereden. Hier zijn uiteindelijk foto's gemaakt en daaruit bleek dat er niets was gebroken, maar dat haar ellenboog wel zwaar was gekneust.

Ondertussen gaat het met Krik en Krak wat beter. Krik haar arm is nog steeds gevoelig en houden we ook scherp in de gaten en ik. Tsja......zoals ik me nu voel bestaat er best wel eens een kans dat er volgend jaar zomer toch een gestoomdelijnde man over het strand hobbeld.

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend toe en de kans is vrij groot dat ik me morgen weer even meld. Mag dit niet lukken dan tot overmorgen of overovermorgen.

Laafje Krak

13 opmerkingen:

  1. Ronald van erika

    ja joost ze zeggen wie mooi wil zijn moet pijn leiden maar het gaat goed komen ik weer waar ik over praat, en het is het waard ff lekker trainen, je eigen uit leven.

    en nicole sterkte kan erg pijnlijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sander,sabine,thym en tess2 september 2011 om 19:32

    Ah wat een zielig blog heb medelijden met jullie allebei!!! Voor Nicole toch wel meer want die heeft er niet zelf voor gekozen en jij wel;-).
    Morgen kom ik nog even een knuffel brengen want dan ben ik bij de buuf, sterkte allebei!!!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, toen ik in het jaar kruik met Geer trouwde, had hij een wasbordje. Nu, na 20 jaar een droogtrommel, en ik niet minder...
    Hoop dat Krik en Krak lichamelijk snel pijnvrij mogen zijn... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Auw!! dat klinkt als zeer pijnlijk voor Nicole. Hoop dat de pijn snel wat minder wordt.
    Om jou Joost moest ik stiekem een beetje lachen,sorry...hahahha...
    Maar 't is meer toelachen hoor!!

    Beterschap allebeidjes,

    knuffel van Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Auw! Een elleboog is zo'n verschrikkelijk gevoelig plekkie!Nicole Beterschap ermee.
    En Joost.....tjee boksen. Das niet mis zeg! Doe je wel een beetje voorzichtig......je bent ook de jongste niet meer. Moest ik effe kwijt haha...heb nm in januari mijn voet gebroken met een robbertje taekwondo met de kids en loop nu nog moeilijk dus tja...Zou zeggen; doe niet te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Nicole moest wel even schrikken. ..heel pijnlijk een gekneusde elleboog. ... hopelijk gaat t iedere dag weer wat beter.xx
    Enne .......volgende keer de stad in voor jou????
    Rocky-broek ??? Hoor de muziek al!!!! Enne hebben jullie in Zoetermeer zo n hoge trap? ???...
    Maar ik vind t wel stoer van je, boks-training is echt wel zwaar...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. the eye of the tiger! geweldig joost, een goede manier om af te reageren, en die spierpijn zal nog wel ff duren, lieve nicole, hoop dat je elleboog minder pijn gaat doen, laat je maar lekker verwennen door joost, een dikke knuf. Yoli

    BeantwoordenVerwijderen
  8. One pack ?
    Bij ons noemen ze dat gewoon een vaatje hahaha
    Maar super stoer hoor dat we in de family een "Rocky" krijgen
    En Nicole lieverd doe het rustig aan, probeer je zelf niet voorbij te lopen omdat je vanalles wil en moet.
    Het komt allemaal vanzelf weer.
    Een hele dikke knuffel
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, jij en sporten, nou .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Met Nicole gaat het wel weer goedkomen maar met jou? Enfin, over een tijdje zie ik je wel bij STUDIO SPORT als de 'gespierde breinaald', ik kàn niet wachten. Ik droom gewoon verder!!!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joyce van der Zalm3 september 2011 om 14:41

    Lekker sporten maar niet gelijk overdrijven, he!! En voor Nicole heel veel beterschap. Elleboog is wel een erg gevoelige plek. Is Roos helemaal happy met haar nieuwe tas?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joost,

    Met die inzet......geef je alvast maar op voor Bay watch :-))


    ....en Nicole - wel voorzichtig doen! Sterkte!

    Groetjes
    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wel joost sterkte met je aankomende 6 pack, ik zou ook zo iets moeten doen, maar het ontbreekt met aan doorzettings vermogen,nicole jij heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat je out ging het stoten van je elektrische knobbel doet al pijn dus dit zeer zeker 1000 keer meer, laat jelekker verwennen, gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anouschka, mama van Nienke*4 september 2011 om 16:41

    Hey lieverds,

    Wat goed om te lezen dat ook jullie weer de "gewone"dingen van het leven doen. En goed om te zien dat jullie daar ook met een lach en een traan doorheen gaan.
    Nou dat die welgespierde man dan volgend jaar op het strand kan gaan genieten en dat Nicole haar elleboogjes dan voor iets anders kan gebruiken...

    Heel veel liefs en dikke zoenen

    BeantwoordenVerwijderen