vrijdag 23 april 2010

De zon

DE ZON

Volgens de weermannen staat er een mooi weekend voor de deur en dat komt mooi uit, want deze jongen word zondag ook een jaartje ouder. Dit houdt in dat we waarschijnlijk de hele middag in de tuin zitten. Tja en dan schijnt de zon op je knar en dat vinden we fijn, maaaar ik heb me zelf wel voorgenomen om me vanaf nu beter en consequenter in te smeren.

En eerlijk is eerlijk, ik smeerde  mezelf (bijna) nooit in, maar als ik de site van de KWF kanker bestrijding moet geloven komen er dit jaar ongeveer 40.000 mensen met huidkanker bij. Hoe ze dit precies behandelen weet ik niet, maar een chemo zou zo kunnen en dat de haren bij sommige uitvallen is ook een feit. Ik wil jullie dus met klem vragen of jullie jezelf, maar zeker de kids héél goed willen insmeren, want we hebben er niets aan als het foute boel is.

En voorkomen is nog steeds

beter dan genezen!!!!!!

Dus lieve mensen, probeer je verstand te gebruiken en smeer die hele handel in. En als er plekjes zijn waar jullie niet bij kunnen zal er vast wel iemand zijn om jullie te helpen. Denk nu niet stiekem dat het jullie niet kan gebeuren, want je zit in de stront voordat je het weet en daar weten wij jammergenoeg alles vanaf.

Groetjes Joost


4 opmerkingen:

  1. gaan we zeker doen mooi weekend xxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joost,
    HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag en nog vele jaren in GOEDE GEZONDHEID erbij (en jullie weten als geen ander hoe waar dat is).
    Maak er een hele mooie dag van en vooral
    "geniet ervan"

    Liefs Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Neeffie! Echt onwijs gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een geweldige dag van, gelukkig beloven de voorspellingen prachtig weer! heerlijk met de meute in de tuin wat wil je nog meer! een fijne dag enne....ik beloof je dat we goed zullen smeren!
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joost,
    Vanmorgen heb ik je hoogstpersoonlijk gesproken
    èn gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Gelukkig ging het goed met Fleur en ik hoop dan ook dat het een gezellige dag is geweest.
    Als ik zo hoorde van je wat en wie er allemaal
    zouden gaan komen....dan moet het beslist `n drukke dag zijn geworden?
    Maar het was gelukkig mooi weer dat scheelt.

    Liefs van ons,
    tante jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen