zondag 11 april 2010

Weet het even niet

Zaterdag 10 april 2010

Het probleem van vandaag is dat ik niet weet wat ik moet melden. Goed ik kan natuurlijk vertellen dat de smaak van Fleur weer een beetje terugkomt, ze vandaag heerlijk de hele dag buiten is geweest en als klap op de vuurpijl ook nog eens een BG-waarde van 2.4 had. Maar ja dat zijn verhalen die jullie al vaker gelezen hebben en waarschijnlijk ook vervelend gaan vinden. Daarom houd ik het kort en wens ik jullie verder nog een prettig weekend en tot ????????

4 opmerkingen:

  1. geen nieuws goed nieuws ben blij dat het met fleur goed gaat prettige zondag nog (mocht ik niet op blog komen of een beetje laat ons computerscherm doet het kl... doet het alleen als hij zin heeft)dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen enkel verhaal van jou is vervelend! Heerlijke toch dat je een keertje niks te schrijven hebt..
    fijne zondag
    kus voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je even niks weet!
    Dat lijkt me een goed teken!
    geniet maar lekker van buiten spelende kids en het mooie weer.
    Dikke knuffel
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Het niet bloggen went vanzelf... En dan, als je het net als ik niet kan laten, wordt het een "huis-tuin- en keuken" blog. Die lekker niet meer alleen over ziek zijn gaat, maar over nonsens dingen die zooooooooooo fijn zijn. Zie mijn blog over tanden eruit enzo haha, hee informatief.

    Dat werkt ook therapeutisch hoor, is best aan te raden. Jou therapie komt nu pas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen