donderdag 1 april 2010

Ik lul nooit stom


Zo daar is ie weer. Ondertussen zijn we erachter dat Nicole alles op een andere manier verwerkt en waarschijnlijk een blog wil maken als pasen en pinksteren op 1 dag vallen. Dit houd dus in dat jullie het verlopig nog even met mij moeten doen. Ook ben ik erachter dat de verhaaltjes een stuk langer zijn dan eerst, maar daar kan ik niets aan doen, omdat het vanzelf gaat. Elke keer zit er iets in het koppie, maar telkens komt er iets anders uit. Zo wil ik al twee dagen vertellen dat Fleur héél veel zin heeft in de laatste kuur. Zelf zegt ze ook dat het vreemd klinkt, maar ze kan er niets aan doen. Het idee dat je nog maar 1 keer rot hoeft te voelen door die teringzooi.......ja ik snap het grietje wel.

Ikzelf ben, merk ik, best wel zenuwachtig en nerveus tegelijk. Ten eerste hopen we dat de kuur doorgaat, maar dat zal gezien de situatie geen problemen opleveren en ten tweede gaan we straks een nieuw traject in. Na de kuur zal ze eerst weer helemaal onderzocht worden en daaruit moet blijken dat het dametje kankervrij is. Ja dat word nog even spannend, maar we hebben er een héél goed gevoel over. Het idee dat we zometeen 3 maanden  geen Sophia zien is ook wel vreemd, maar ook dat zal wel wennen. We laten het "gewoon" weer op ons afkomen en zullen het wel weer zien.

Wat we ook op ons laten afkomen is de wens van Fleur. Op dit moment kunnen we bijna nergens anders aan denken. We fantaseren ons helemaal suf, maar zijn er wel achter dat het niet de bountyeilanden zullen worden. Nee, wat we wel weten is dat we om 11.00 uur klaar moeten staan en dat we met een beetje geluk rond 23.15 uur pas thuis zijn. Allememaggies dat is ruim 12 uur. Wat zou ik nu in 12 uur allemaal doen mmmmm.....even denken.......ehhhhhh.........
  • Karten en snowboarden
  • Parachutspringen en lasergamen
  • Kitesurfen en bodyboarden
  • Bungy en basejumpen 
  • En als laatste een kroegentocht
 Maar dat kan ik wel willen, maar we doen wat Fleur graag wil en dat is............

  • Karten en snowboarden
  • Parachutspringen en lasergamen
  • Kitesurfen en bodyboarden
  • Bungy en basjumpen
  • En als laatste een kroegentocht
Tja precies een kind naar mijn hart. Of het naar het hartje van Nicole is weet ik niet, want die wil waarschijnlijk.........


  • Naar de vogeltjesmarkt in belgië
  • Naar een cursus haken en breien voor vergevorderen
  • Naar een concert van Mariane Weber of Anneke Gronloh
  • Een kijkje achter de schermen van de spectaculaire sport curling
  • En als laatste een concert van beethoven in een bejaardentehuis
 
Dit zijn bezigheden die ik graag met jullie willen delen dus heb ik besloten dat,

André, Rayner, Dennis, Remco, Frans, Pieter, John, Ome Jan, Robin, Andre,Edward, Danny, Frank, Cor Arno, Ricardo, Gerard, Simon, Ome Wim, Willem, Loek, Sybren, Henk, Theo, Erik, Henk, Ome Hans, Patrick, Michael, Frans kpn, Henne, George, Ome hans, Rien, Cock, Sjaak, Cock, Ome Theo, Rob, Ome Wim, Sander en Hessel
gezellig met mij meegaan en dat

Yvonne 3, Monica, Jopie, Erika, Conny, Inge, Tante Maria, Leonie, Gerda, Inneke, Wilma, Els, Jolanda, Mischa, Lisette, Manon, Ingeborg, Hanneke, Nathalie, Marjolein, Petra, Renate, Paulien, Tante Nea, Els, Jolanda, Yvonne 1,Lydia, Suzanne, Mariska, Anita, Kiek, Carla, Naomi, Lia, Natasja, Muriel, Patty, Debby, Tante Maria, Sabine, Ingrid, Petra, Jet, Monique, Ria, Sylvia, Tante Ria, Margriet, Ingrid,Tante lyda, Sandra, Bianca, Yvonne 2, Anja kpn, Yvette, Danielle, Anne, Lieke, Madelon, Ingrid, Linda, Stéphanie en Tante Jopie
het maar uitzoeken met Nicole.

Dus tot Zaterdag!!!!!



P.S. voordat ik het vergeet Roos gaat natuurlijk ook met Fleur en mij mee.

13 opmerkingen:

  1. Je moeder moet zeker voor de koffie zorgen!
    Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, dan doe ik de taart !!

    Vanaf de overkant wensen we jullie een hele gave, mooie, onvergetelijke, gezellige, zonnige, dag toe ... we zien jullie vast wel ergens die dag ! (he weten wij iets dan ??)
    Geniet ervan jullie hebben het "gewoon" verdiend.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend allemaal hoor hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer (als dat nodig is) alleen de indeling zint me niet. Het hoogtepunt van Petra en Gerda zal Anneke Grönloh zijn! (dus niet) En dan die breiclub, zie jij tante Jopie en tante Maria op in een breiclub? (ik niet) Daar krijg je problemen mee knul. Enfin, hoe het ook zij, héél veel plezier morgen en ga er van genieten! Ik mag zeker nog steeds niet mee?
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry Joost en Nicole....

    Hoe GRAAG ik ook mee zou gaan breien en curlen, helaas heb ik een afspraak met meneer Karcher in de tuin morgen. Die kan ik helaas niet verzetten, dat is zooooooo leuk ;-)

    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je wil het niet geloven maar als ik dus ECHT moest kiezen dan zat JIJ dus nu met een oude tante opgescheept want (sorry hoor) jouw rijtje(en van Fleur) spreekt me heel wat meer aan dan het rijtje van Nicole!!
    Ik wens jullie gezinnetje dan ook een hele fijne dag toe en ik ben erg benieuwd wat jullie deze dag gedaan hebben.
    Heel veel plezier.
    Maria en Hans uit de Bollenstreek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kan me voorstellen dat fleur hoe gek het ook klinkt zin heeft in die laatste kuur en dan hopelijk nooit meer die zooi in dat lijfje ik wens jullie morgen heel veel plezier geniet ervan ik ga wel met nicole mee breien hoor xxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goddank hoef ik niet te bungyjumpen dus ook mijn wens gaat helemaal in vervulling, ik ga met Nicole (en de andere meiden) mee naar het bejaardentehuis om te genieten van Beethoven en Marianne Weber, en denk erom dat wij meiden een geweldige dag want we zetten tante Jopie gewoon op tafel! nou dat weet je het wel! Maar...nogmaals, jullie een geweldige, te gekke dag gewenst, het is jullie zo gegund!!!! liefs Jolanda (uit...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat Fleur zo positief is voor deze laatste kuur Ik wil graag met Nicole en alle andere mee hoor!!!!! Wij wensen jullie morgen een onvergetelijke dag heel erg veel plezier Veel liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat zak ik er over zeggen waar zou ik het meeste zin in hebben.
    Lijkt me wel weer eens gezellig om met al die vrouwen te beppen maar een breiwerkje nou nee.
    Maar alle gekheid op een stokje morgen heel veel plezier en geniet er maar lekker van.
    Liefs Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hier in Ruurlo wensen jullie vandaag heel veel plezier Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt en dat al Fleur haar wensen uitkomen!
    Ik haak af voor de breicursus voor gevorderde, bij de beginners ben ik veel beter op mijn plaats.
    En wat betreft jullie afsluitende kroegentocht9 met beethoven) ik drink een glaasje mee op een geweldige en vooral gezonde afloop van deze moeilijke periode.
    Geniet er van!
    Heel veel Liefs uit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HEEEEEEEEL VEEEEEL PLEZIER ZOMETEEN ENNUH......, IK STA MET MIJN KOFFERTJE ZO ROND HALF 11 KLAAR. ALS ZE MIJ DAN EERST OPHALEN ZIJN ZE PRECIES OM 11 UUR BIJ JULLIE.

    Mooi geregeld toch :)

    Hé, geniet ervan met z'n allen. Ben benieuwd hoor wat het gaat worden.

    Dikke kus van mij XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het weer ziet er nu toch redelijk uit, ik hoop dat het zo blijft voor jullie!
    Ik wil best mee met Nicole hoor, beetje breien en muziek luisteren met gezellige meiden ben ik best voor in, denk alleen niet dat ik erg goed kan breien, maar dan kijk ik wel hahaha.

    Nogmaals heel veel plezier!! Geniet ervan!! Ook wij zijn hier heel benieuwd, laat staan jullie!

    Liefs
    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben ik benieuwd hoe het is uit-gepakt èn wat jullie allemaal gedaan èn gezien hebben vandaag, spannend hoor??? Van je moeder heb alwel `n foto van de laaaaange limosine en jullie gezien, maar wat `n CAR zeg....niet te geloven toch wat zullen jullie een bekijks gehad hebben??
    Ik lees het (neem ik aan) het morgen wel?
    Nog fijne paasdagen, da`s waar ook !!

    Liefs van ons,
    tante Jopie. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen