zondag 18 april 2010

nu negatief

Daar zijn we weer, ondertussen is het al 00.49 uur en Feur is weer een klisma rijker. Het meisje werd vanmorgen wakker en er was niks aan de hand, tot ze moest poepen. Ook nu zat er weer iets wat er alleen uit kon met behulp van een klisma. Doordeweeks zijn dat de taken van Nicole, maar nu moest ik het oplossen. En de enigste oplossing was in mijn ogen de klisma. Waarom????  Hier kan ik duidelijk over zijn, de meesten snappen wat ik bedoel en voor degene die het nog niet weten, kijk even op het blog van Zondag 7 maart 2010.

Het enigste verschil nu was dat ik het "ding" moest geven en voor Fleur was dit eng. Waar het "ding" lag wist ik niet dus was een telefoontje richting Nicole de oplossing. Uiteindelijk heeft Nicole via de telefoon Fleur wat moed ingesproken en heb ik tussen de regels door de klisma gegeven. Dit ging wel gepaard met ontzetzettend veel nee geroep en héél, héél veel huilen. Ze heeft zoveel geluid gemaakt dat de buren onder de tafels gingen liggen. Ja mensen dit gaat door merg en been en ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat jullie dit niet of meer mee hoeven mee te maken.

Toen de rommel op zijn plek zat was het na 5 minuten zover. Wat mijn kanjer toen in de pot heeft neergelegd daar is tante Jopie (uit wassenaar) jaloers op. De rest van de dag heeft ze op de bank gehangen en heeft ze alles gedaan wat ze niet wilde. Tja en dan duurt zo'n zaterdag erg lang, maar toen ze naar bed ging was alles bijna weer vergeten. Waarom???? dat lezen en zien jullie zo, want eerst is Roos aan de beurt.

En met Roos zijn we gelukkig gauw klaar. Vanmorgen waren de rode vlekken een stuk minder, maar de pijn is nog wel aanwezig. We hadden afgesproken dat ze zich zou melden als het erger werd, maar dat heeft ze niet gedaan dus gaan we ervan uit dat dit afloopt met een sisser. Voor deze meid ging de dag wel iets sneller, maar ondanks alles duurde ook voor haar de zaterdag erg lang, maar toen ze naar bed ging was ze alle ellende even vergeten. Waarom???? dat lezen en zien jullie zo, want eerst ga ik slapen.

2 opmerkingen:

  1. Ach gossie.... ik hoop dat het nu klaar is voor Fleur. Het kan maar weg zijn natuurlijk!

    Nu op naar Villa Pardoes! 1 ding wil ik je wel vertellen.... Neem pillen mee voor jezelf Joost, want ze hebben er GEEN WIFI hahaha. Dus dat was echt afkikken voor ons toen ;-)

    We zwaaien wel even als jullie in Pardoes zitten, wij rijden er ongeveer 4 keer langs in die week denk ik ;-)

    Oh en een tip.... de excursie bij Bakkerij Piekfijn is een aanrader !! Die is zooooooo leuk voor de kids en ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. arme fleur wat moet dat een ellende zijn ik hoop dat dat de laatste x was z.on klisma het enige voordeel is denk ik dat je het dan allemaal kwijt bent en als vader zijnde moet dat een hel zijn om je kind zo over stuur te moeten zien hoop dat het nu niet meer nodig is en roos fijn dat die vlekken weg zijn nu de pijn nog als het maar niet erger wordt laten we maar proberen van het mooie weer te genieten xxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen