woensdag 21 april 2010

Mijn meisjes

Vandaag was het voor de meiden ook nog eens een speciale dag. Op 2 juli 2010 gaat hun tante Kiek met ome Noot trouwen. Op deze dag willen ze er natuutlijk mooi uitzien. En met mooi bedoel ik echt héél mooi. Toen ze de kamer in kwamen lopen was ik zo trots als een pauw. Tja, en ook hier kan ik moeilijk vertellen wat er dan met me gebeurt. Laten we het ermaar op houden dat ik, ondanks alles, erg gelukkig ben.







En als ik dit zo zie kan het "gewoon" niet anders dat we op 17 mei goed nieuws krijgen en we de vlag weer in zijn houdertje moeten zetten.

7 opmerkingen:

  1. Dat moet een geweldig moment geweest zijn voor je, alles flitst dan door je hoofd.
    Volgens mij ben je trotser dan trots!!!! Dit bedoelen ze waarschijnlijk met de uitdrukking: "hij loopt naast zijn schoenen"! Dat mag ook wel, zeker na wat jullie allemaal achter de rug hebben!
    Overigens ... whauw, wàt een meiden en toevallig ook wel "onze" kleindochters!(zit zeker in de genen, haha)
    Geniet ervan!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatjes wat een mooie meiden tante kiek mag wel oppassen anders is zij de mooiste niet op haar trouwdag heel erg mooi zien ze er uit mocht ik ooit trouwen (ha ha) dan mogen ze mijn bruidsmeisjes zijn ik ben ook trots op jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtmeiden!!!!!
    Ik ben blij om te lezen dat het allemaal de goeie kant op gaat en met een schitterende vakantie in het verschiet even lekker gaan genieten met zijn allen. Eerst nog pronken met de mooie jurken op de bruiloft van Tante. Het lijken wel Prinsessen!
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige meiden niet verwonderlijk dat jullie super trots zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dagen lang heb ik op de een of andere manier niet op het blog kunnen komen, ERROR was de melding, dus ik dacht dat het blog uit de lucht was, vandaag nog eens geprobeerd en wat schetst mijn verbazing, kom ik ineens deze twee fotomodellen tegen!!! Ik had heel wat te lezen en gelukkig veel goed nieuws. Wat fijn dat de sondeslang eruit is, wat zal dat een opluchting zijn! En ook nog heerlijk op vakantie straks, geweldig al die goede berichten!

    liefs Jolanda (...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige foto`s, dikke knuffel uit rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen