zaterdag 10 april 2010

Slik.....

Vrijdag 9 April 2010

Zoals de meeste van jullie wel begrijpen vind ik het bloggen erg fijn. Zoals jullie ook weten zien en horen wij ook de klote dingen. Het woordje lezen kan ik daar nu aan vast maken. Tijdens het bloggen klik ik met grote regelmaat naar andere ouders die een blog of site hebben over hun situatie. Dit deed ik net ook en bij Eva en schrok me rot.

Vanmiddag rond het middag uur is Eva overleden. Dit meisje van 12 jaar heeft 10 maanden lang gevochten voor haar leven en heeft de strijd jammergenoeg verloren. Ze heeft nu een plekje tussen sterren gekregen en ik weet zeker dat ze daar voor eeuwig zal blijven stralen.

Dag Lieve Eva................Je bent en blijft een KANJER

10 opmerkingen:

  1. Weet niet wat te zeggen, verschrikkelijk.
    Voor de ouders en familie van Eva maar ook voor jullie die dit ook allemaal verwerken moeten.
    Klote.
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe verwoord je de stilte die er valt na zo'n bericht. Elk woord is er één teveel als er geen woorden voor zijn.

    12 jaar pfffff. Hoop (weet wel zeker) dat er een heel mooi en fel sterretje zal stralen in de donkere nacht die komen zal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff das al snel.....
    Heb hier even geen woorden voor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat is wel snel gegaan.......ben er stil van.
    Heel veel sterkte voor haar ouders en andere familie/vrienden. En voor jullie natuurlijk ook!
    Knuf Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. verschrikkelijk wens de familie van eva heel veel sterkte jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan het soms moeilijk zijn iets zinnigs te zeggen ........

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier kan een mens helemaal niets op zeggen.
    Wat is dat verschrikkelijk!! 12 jaar en wat is dat snel gegaan nadat je geblogt had dat er niets meer aan te doen was! Vreselijk!!
    Ik wens haar ouders dan ook HEEL VEEL STERKTE toe en jullie ook om dat toch maar weer te moeten verwerken!
    Liefs Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook ik heb even geen woorden.........
    heel heel veel sterkte voor de mensen om haar heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verschrikkelijk!!
    Wens de ouders, familie en vrienden, heel veel sterkte met het verlies van Eva.
    Conny,

    BeantwoordenVerwijderen