donderdag 25 maart 2010

Het zonnetje

Het zonnetje schijnt en de temperatuur wil dat we even geen jas aantrekken. Dit zijn volgens mij net de ingredienten die nodig zijn voor een lekkere dag. Dat Roos pijn in haar armen heeft van de stereoprik nemen we dan maar op de koop toe. Ja die kleine meid heeft gisteren haar prikjes moeten halen. Wel van te voren wat toverzalf gebruikt (emla) om de huid te verdoven. En zonder huilen zijn de naalden dus recht in de armpjes geprikt. Ok ze voelde wel iets, maar daar gaf ze niet aan toe. Wat ook wel grappig was is dat roos het de citoprik noemt in plaats van stereo.

Wat we ook op de koop toe nemen is dat Fleur haar BG waardes vreemd doen. De hele ochtend zit ze rond de 8 en tijdens de lunch keldert ze richting de 3.1 en dat geeft dus een rot en lamlendig gevoel. Na wat gegeten te hebben is het ook snel weer onder controle, maar ondertussen heeft dametje elke dag wel zo'n BG-dip en het zou fijn zijn als dat nu eens even voorbij was. Maar goed de zon schijnt en iedereen is blij en vrolijk, dus wij ook. Vandaag zat ik trouwens met mijn werk bij de buren en kon tussen de middag dus mooi even thuis eten. Gezellig buiten in het zonnetje met het gezinnetje.

Wie er vandaag ook was was het duiveltje. Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit duiveltje er wel mag wezen. En aan haar kleding te zien was ook zij blij met het zonnetje. Na een goed gesprek vroeg ze uiteindelijk of ik de mannelijke bloglezers even een zoen wilde geven. Nu lijkt me dat net niet de goede oplossing en heb dus besloten dat jullie die wel van mijn vrouwen krijgen.

Goed nu zullen de meeste dames wel denken "hé en wij dan", maar wees gerust ik heb ook aan jullie gedacht. Het lullige alleen is dat jullie moeten kiezen. Ik heb twee foto's. Een engeltje en een duiveltje. De veiling sluit op zondag om 12.00 uur. Aan jullie de keus!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hallo, zo'n duivel wil je vader ook wel en ze hoeft hem dan niet eens te zoenen zegt-ie, want hij heeft aan mij genoeg (maar dat zegt-ie voor de vorm, vertel mij wat)
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou aan haar heb ik niks hoor ( dat duiveltje) knap roos dat je zo die citoprikken zoals jij zegt erin liet schieten hoop dat de bg waardes van fleur normaal gaan doen want je de hele dag zo lamlendig voelen is ook ellendig en je hebt al ellende genoeg hoop dat we een mooi weekend krijgen dikke kus voor alle 4 jo xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben solidair.............. en kies voor de duivel!

    Ik vind Roos wel stoer hoor helemaal geen kick geven als je 2 prikken krijgt!!! Bas heeft laatst heel Wassenaar bij elkaar geschreeuwd toen hij de mexicaanse griepprik kreeg, ze moesten hem met 3 man vasthouden, en moeders..... die stond erbij te huilen.
    Hoop dat de BG waardes snel weer stabiel zullen zijn bij Fleur! Geen dipjes meer.
    Liefs Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen