woensdag 17 maart 2010

Weer thuis

Laat ik even beginnen met de sondeslang. Zoals jullie nu wel weten zit er nu een nieuwe in, maar wat ik niet geschreven had is dat de vorige er door Fleur en Nicole zelf is uitgehaald. Voor jullie niet intressant, maar als ik het niet meld ben ik het over 3 dagen vergeten en dan klopt het blogboekje niet meer.

Als ik alles zo bekijk hadden jullie de laatste 2 dagen aardig wat leesvoer gekregen. Er was dan ook wel het één en ander gebeurd. Vandaag was eigenlijk niet zo spannend. Fleur heeft afgelopen nacht jammergenoeg erg vaak op de po gezeten. Tja, het vocht wat erin gaat moet er ook weer uit.

Vanmorgen deden ze wel wat moeilijker om haar te laten gaan. Er moest nu wel op de uitslag van het bloed gewacht worden en de arts wilde ook nog even komen. Uiteraard was alles goed dus de konden de dames richting huis. Wel is ze heel erg moe en de bank was dus een goede uitkomst. De misselijkheid is weer helemaal weg en ze heeft 3 koppen soep en een groot bord zuurkool met worst op. Ook heb ik even op de kalender gekeken en volgens mij is het volgende bezoek in Sophia pas met de volgende kuur. En dat houd in dat er 19 dagen rust is. 19 dagen wat klinkt dat lekker. Misschien blog ik ook wel 19 dagen niet en misschien ook wel. Tot die tijd, het was leuk, gezellig, de mazzzzzzel,

8 opmerkingen:

  1. lekker weer thuis allemaal bijkomen en fleur blijf lekker op de bank liggen en dan hopelijk 19dgn een beetje rust tank allemaal een beetje bij moeten wij wel afkicken hoor 19dgn zonder blog verslag maar groot gelijk ff helemaal niks bloggen en geen nieuws is goed nieuws en wat knap dat jullie de sondeslang er zelf uit hebben gehaald nou geniet vanelkaar en hopelijk van de rust dikke kus van jo xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen tijding, goede tijding zullen we maar zeggen. Voorlopig géén blog (hopelijk voor jullie) maar denk eens aan je verslaafde lezers! 's-morgens is mijn eerste ritje naar de computer, moet ik weer wat anders verzinnen. Laten we hopen dat we 19 dagen niks lezen, dan gaat het goed, maar ... kan jij zelf zonder blog? Ga allemaal genieten van de lente!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...moet ik weer ontwennen, start iedere ochtend trouw met lezen en mis het al als je een dag overslaat. Hoop voor jullie dat het negentien goeden dagen worden x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg me hetzelfde af als je moeder ;-) Maar snap je volkooooooooooooooooooooomen.

    Fijne 19 dagen gewenst allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waag het niet om 19 dagen niks te laten horen !!!! Ook goed nieuws wil ik lezen !

    Dikke knuffel,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. laten we hopen dat ze geen terugslag krijgt en dat jullie 19 superdagen voor de boeg hebben. Het is jullie gegund.
    Maar laat ons niet 19 dagen voor pietsnot dit blog openen. Het is ook fijn te lezen als er staat dat het goed gaat.

    Dikke kus Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai familie de Jong,

    wij hebben jullie vanavond op school gezien en wij zijn super trots op jullie!

    Fleur, jij bent samen met je zusje zo gegroeid tot supermeiden! De moed om zo "gewoon" op deze schoolavond te verschijnen vanavond, geweldig!

    Nicole en Joost, gefeliciteerd met zulke superdochters!!!! Jullie hebben het ondanks alles (en dat is heel veel) super voor elkaar!

    Groeten, Sybren en Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Fleur, wat fijn dat je vanavond in de klas was. Gezellig met papa, mama en Roos. En Fleur gelukkig is het project nu afgelopen. Ook ik wil er gewoon niet altijd over praten. Ik ben wel heel erg trots op jou en alle kinderen in de klas die hard gewerkt hebben aan dit project en mooie presentaties hebben gegeven. Maar na maandag 22 maart is het voor ons gezinnetje ook nog maar 1 keer kuren. Jij bent 1 week eerder klaar dan Theo. Elke dag dat je naar school komt gaan jij en ik lekker aftellen. Wat zagen jij en Roos er mooi uit vandaag. En papa had gelijk. Ik moest aardig wat blogs lezen. Maar ik ben weer helemaal bij. Dus Joost, niet stoppen met bloggen, jij schrijft zo goed dat kan je niet maken. Veel liefs en dikke knuffel voor jullie vieren van (juf) Ria

    BeantwoordenVerwijderen