zondag 14 maart 2010

Iedereen bedankt

Eén goedendag. Hier weer een blogje uit Sweetlakcity. Via deze weg willen Nicole en Ik iedereen bedanken voor alle kado's, bloemen, kaarten, e-mails, telefoontjes, sms-jes en de reacies op het blog. We hadden het in ieder geval nooit verwacht. Zelf had ik 60 rozen door het huis heen gegooit met het idee dat het er maar 60 zouden blijven, maar toen ik thuis kwam van mijn werk leek het wel of ik in een bloemenstalletje stond. Na even een klein telling kan ik jullie melden dat er ongeveer 150 rozen in huis staan en een zooi kaarten. Ja het gevoel dat we nog steeds niet alleen zijn word dan wel bevestigt. Nogmaals iedereen bedankt en speciaal voor jullie deze witte roos. Waarom een witte??? Jullie mogen het zeggen, maar wij vinden het "gewoon" een mooie foto.


Joost en Nicole

3 opmerkingen:

  1. Was geen moeite hoor die rozen... je kent me ;-)

    Alvast weer succes voor morgen, jullie "mogen" weer. Ik hoop dat Fleur zich goed blijft voelen de aankomende dagen nu de kuur weer veranderd. Hier was dat een kleine tegenvaller zeg maar, maar wij hadden de vorige kuur ook alweer de "normale" gehad en jullie nog de uitgeklede natuurlijk ivm de genezing van de hand.

    Heel veel succes weer en mocht je zuster Danielle zien, (die jonge godin met die zonnebloemcrocs en die heel lange krullen haha) zeg maar dat ze nu groene moet nemen (ze was vorige week jarig ook). Daar gaat ze heeeeeeeeeeel lang over nadenken denk ik hoe jij dat nu weet. Wel leuk, laat die hersens maar kraken, kan geen kwaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zal wel een mooi gezicht zijn al die bloemen heel veel sterkte weer hoop dat alles meegaat vallen voor fleur en ook voor jullie dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen