vrijdag 12 maart 2010

IK HEB JE LIEF

Lieve, Lieve, lieve schat van me. Vandaag is het zover "wij zij 12,5 jaar getrouwd". In die tijd is er toch wel het één en ander gebeurt. We hebben gelachen en  hebben we gehuild. We zijn twee keer verhuisd en hebben 3 auto's versleten, maar het mooiste van alles zijn de kids. De ellende die wij als gezin moeten meemaken gun ik met het mijn hart niemand toe, maar ja het is niet anders. Wat ik wel weet is dat wij als gezin er sterker uit komen dan ooit tevoren. Mensen zeggen meestal ik doe alles voor de kinderen, maar geloof me ik doe ook alles voor jou. Ennnne ehhhhhh laat ik maar niet om de pap heen draaien.

"NICOLE IK HOU VAN JE"



Kus van je ventje.

9 opmerkingen:

  1. Lieve Joost en Nicole,
    Nogmaals (zie vorige blog) GEFELICITEERD met jullie 12,5 jarig huwelijk.
    Niemand zijn leven gaat zó maar voorbij, ook dat van jullie niet, maar liefde voor elkaar overwint alles.
    Ik heb veel liefdsesverklaringen in mijn leven gezien (radio en tv en nee niet van je vader) maar deze verslaat alles.
    Ik vind het geweldig, ben trots op jullie allemaal, Fleur, Roos, en ook Nicole, maar .... het meest op jou!!!!
    Nogmaals gefeliciteerd jongen, veel geluk voor jou en je hele gezin en nog vele jaren en "op" naar de 25!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joost en Nicole,

    Van harte met jullie 12,5 jarig huwelijk !
    Wat een super mooie liefdesverklaring naar Nicole.
    Geniet van "jullie" dag met elkaar, geniet van het leven ook al is de weg die je moet afleggen niet altijd zonder hobbels en voelt het niet altijd even eerlijk, saampjes zijn is zo'n geluk !

    Liefs van de overkant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 huwelijks dag jullie zijn een geweldig stel wel omgevlogen he jullie waren net getrouwd toen ik jullie leerde kennen weet ook nog toen jullie vertelde dat nicole zwanger was ik vondt het geweldig fleur kwam als eerste een heerlijke meid gek waren en zijn we op haar en toen kwam ook nog die mooie roos weer een pracht meid weer waren we verliefd lieve schatten hoop dat jullie een fijne dag hebben ik denk aan jullie dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Joost en Nicole,
    alles weer even gelezen en ook via deze weg willen we jullie van harte feliciteren met jullie 12,5 jarig huwelijk.
    Geniet van deze dag samen met jullie kids.
    dikke knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk. Hoop dat jullie een mooie dag, en een mooi weekend hebben!! Geniet ervan!

    Prachtige liefdesverklaring overigens!!

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie met z'n vieren een geweldige dag hebben vandaag!

    en....super hoe jullie omgaan met het project "anders zijn" op school!

    liefs, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat jullie 2!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enorm lieve blog!!!!!!!!!!!!! Krijg er gewoon kippenvel van!!!!
    12.5 jaar getrouwd.....Alsnog van harte!!!!
    Hele dikke kus
    Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  9. `n beetje laat(wij waren grieperig)maar nog hartelijk gefeliciteerd "Joost en Nicole"met jullie 12.5 jarig huwelijk. Al zullen jullie mijn kaartje wel ontvangen hebben.
    Maar we gaan door naar de 25 jaar!!
    Inderdaad heb je er een pràchtig blog van gemaakt Joost, het moet gewèldig zijn voor Nicole dit zoooooo te zien en te horen !!!
    Liefs v. ons,

    tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen