dinsdag 2 maart 2010

Rust

Fleur is al twee ochtenden naar school geweest en dat houd in dat het hier eventjes rustig is in huis. Nicole heeft weer eventjes wat lucht voor andere dingen en dat is wel goed. Die twee damens zijn ondertussen zolang bijelkaar dat ze "gewoon" moeten afkicken. Over afkicken gesproken, we hebben de tramal afgebouwd tot 0 druppels per dag. Nu maar hopen dat die druppels voorgoed weg kunnen blijven. Haar handje geneest trouwens supermooi, er zijn nog 2 open plekjes, maar die nemen heel langzaam afscheid van de buitenlucht. Voor de rest gaat hier alles even zijn gangetje. Het idee dat we een aantal dagen rust hebben is gekgenoeg wel vreemd. Dit houd in dat er gelukkig weinig te melden is en er ook geen lange blogjes zijn. Dus lieve kijkbuiskinderen van me veel plezier en tot over 1, 2, 3 of misschien wel 4 dagen.

Joost

5 opmerkingen:

  1. Ik lees nog elke keer trouw je blogjes. Maar als korte, weinig of geen blogjes betekenen dat alles langzaam beter gaat........

    Dan hoop ik dat er straks niks meer te lezen valt......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Men zegt toch altijd: géén nieuws is goed nieuws? Nou, daar lever jij het bewijs nu van! Gelukkig maar.
    Jullie hebben al zo veel ellende achter de rug dat alles wat er nú gaande is van weinig of geen betekenis lijkt. Heerlijk voor Fleur (en jullie) dat die tramal weer opgeborgen is en ik denk dat dit voor dat lijf van Fleur wel héél fijn is.Hopelijk zet deze lijn zich voort.
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker dat het rustig is in huize de jong en zeker geen nieuws goed nieuws dan heb ik eigenlijk liever korte blogjes want dan gaat het goed en hoe minder fleur hoeft intenemen hoe beter voor haar toch al veel te verduren lijfje en ik stem vandaag op jullie kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat t allemaal redelijk goed gaat

    Hele dikke kus voor jullie alle vier!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alles oke verder nog neem ik aan......

    BeantwoordenVerwijderen