maandag 22 maart 2010

Met Fleur gaat het goed


De kunst is nu om een blog van 4 dagen zo kort mogelijk te houden. Hoe weet ik weer eens niet en laat maar weer eens alles zijn beloop gaan.
Met Fleur gaat het naar omstandigheden erg goed. Ze is erg vrolijk, druk en op gezette tijden moe. Eigenlijk hebben we geen klagen en als het lukt houden we dat zo......

Met Roosje gaat het ietsje minder. Die heeft last van een griepje dat rond zweeft. Ze heeft pijn in haar keel en is soms erg misselijk. Gewapend met een emmer en een pilletje gaat ze dan ook naar bed. Zaterdagmiddag was het echt prut. De halve middag lag ze te hangen op de bank en om 19.00 uur lag ze al op bed (met koorts) om tot de volgende ochtend te maffen. Zondagavond was het nogmaals prut en hadden dus ook besloten om haar vandaag een dagje thuis te houden. Vanmiddag ging het wel weer, maar tegen de avond weer een kleine terugval. Nu ligt ze lekker op 1 oor te slapen en we zien morgen wel weer verder........

Met Nicole gaat het ook wel goed. Vandaag heeft de kraker even een pijnlijk wandelingetje gemaakt over haar rug en over twee maanden wil hij het nog eens doen. Morgen gaat ze trouwens weer werken en dat houd in dat ze weer in het oude ritme zit. Zolang het met Fleur goed blijft gaan gaat het met Nicole ook goed...........

En nu ikke. Met mij gaat het ook goed. Vrijdag en Zaterdag voelde ik me net zoals Roos, lekker belabberd, maar was hier Zondag al vanaf. Dat het nu redelijk rustig in huis is merk ik overal aan. Naar mijn werk gaan vind ik nog steeds vervelend, maar als ik eenmaal onderweg ben is dat gevoel gauw weg en de dingen die ik op de dag doe werk ik ook weer eens op mijn manier 's-avonds op de laptop uit. Ja met mij gaat het lekker zolang er thuis niets aan de hand is.........

2 opmerkingen:

  1. Lieve Joost en Nicole,

    Ik wil jullie graag iets persoonlijks vertellen over Theo. Willen jullie via mijn mail mij jullie emailadres sturen.
    Mooie foto's hebben de meiden gemaakt. En Joost, leuke plaatjes heb je weer bijgevoegd. Lekker genieten van de rust. Woensdag ben ik weer op school. Dikke knuffel voor de meiden, liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben blij dat alles rustig is en dat fleur zich na omstandigheden goed voelt hoop dat roos zich ook weer wat beter voelt vervelend hoor ziek zijn en nu is het net lekker weer dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen