dinsdag 16 maart 2010

Kuur 8

Zo nu even over Fleur, want daar draait het uiteindelijk om. Gisteren schreef ik dat ze misselijk en moe was geworden van de chemo. Vandaag was het niet veel beter. De hele dag was ze lamlendig, heeft veel geslapen en het eten wilde er ook niet meer in. Plassen en poepen deed ze als de beste, maar ook dit was erg vermoeiend. De echte wc is te ver (3.5 meter) dus de po op een stoel is beste oplossing. Ook wil ze maar 1 ding en dat is naar huis. Ja we kunnen ook nu weer zeggen dat het tegenvalt. De hele dag zit je ernaast en kan niks doen. Ja soms even bij haar gaan liggen / zitten het handje vasthouden en maar zeggen dat we bijna klaar zijn. Dat we bijna klaar zijn weten we nu wel, maar zij moet het doen en daar zit net effe dat verschil.

Haar sonde is uiteindelijk aan het eind van de middag weer gezet. Dit heeft het dametje zolang mogelijk uitgesteld. En het klinkt stom, maar ik ben blij dat het ding zit. Mag er onverwachts toch iets niet goed gaan dan is dit de eerste winst die we hebben. We blijven nog steeds positief, maar moeten en durven wel verder te denken.

Aankomende nacht hebben ze visite, want er is er 1 bijgekomen. Ik hoop dat de dames zich er weinig van aantrekken en dat de nacht mag verlopen zoals ik hem had, want de mijne was perfect. Morgen wachten ze eerst weer op groen licht en dan als de sodemieter naar huis. En nu maar met z'n allen hopen dat haar weerstand tot de "chemodip" goed blijft, want hoe we het ook bekijken het stofje dat er weer is bijgekomen is ook troep.

4 opmerkingen:

  1. heej lieve Fleurtje,

    ik ben superdepuper trots op jou!!!
    tot gauw,

    juf Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o lieve schat konden we het allemaal maar van je overnemen en we kunnen allemaal zeggen hou vol enz enz maar jij moet het elke keer maar weer doen vieze gore troep je lichaampje in laten pompen ik hoop dat je vandaag naar huis mag en dat je weerstand goed blijft en ook ik ben net zoals juf anne super super trots op je je blijft een super kanjer en zeg toch hou vol lieverd je bent er bijna dikke dikke knuffel jo xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief lief Fleurtje,

    Even een bericht voor jou alleen, Het zijn maar woorden maar ik hoop dat je kracht haalt uit al die lieve en mooie berichten die jullie, maar eigenlijk jij krijgt.
    Het is mooi om te zien dat er zoveel lieve mensen om je heen zijn om jou te vertellen hoe trots ze op je zijn.
    En Fleur, trots zijn we want jij bent het mooie meisje die het allemaal moet doen, jij bent degene die kots misselijk ligt te zijn.
    Wat ik nou eigenlijk wil zeggen ... ik vind je een super kanjer !!!!
    Kom op he op naar die laatste kuur en laat ze een poepie ruiken !

    Hele dikke Knuf San (en ik weet wel zeker ook van je bff Ies)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Fleur,
    Van oma "Lia" hoorde ik vanmorgen dat het weer hèlemaal vervelend met je ging na de behandeling....????
    Wat vind ik het toch erg voor je dat je dit alles maar allemaal moet doorstaan...
    Laten we hopen dat je je snel weer wat beter gaat voelen .
    Hierna dan nog 1 keer zo`n behandeling .....
    en dan pffffff het zit erop !!!
    Daar gaan we naar uitkijken met z`n allen ja toch ???
    Voor nu maar weer àlle sterkte Fleur, maar ook voor mama, papa en Roos.

    Liefs tante Jopie. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen