dinsdag 26 januari 2010

Andere "kleine" zorgen

Zo vandaag is bestraling nummertje 10 achter de rug. Tot nu toe weinig problemen. Het heen en weer rijden hoort ondertussen bij de dagelijkse bezigheden en de gedachten dat ze vrijdag ongeveer op de helft is maakt het ook wel makkelijker. De plannig is dus 25x, maar het kunnen er ook nog 28 worden.  1 ding is zeker vanaf dinsdag gaan we aftellen. Voor de rest gaat het met Fleur uitstekend.

Roos word even een ander verhaal. Die heeft elk jaar een soort winterdip. Moe, geen zin, moeilijk uit bed komen, een bleek bekkie en dan het gedoe van Fleur er nog bij. Ja, ik maak me op dit moment meer zorgen om Roos. Het zal wel met een sisser aflopen, maar we houden haar wel goed in de gaten.

Ook hebben we vandaag nog even twee extra wensen gemailt naar Doe Een Wens, omdat Fleur toch nog het één en ander was vergeten te zeggen. We hebben met 4-tjes alles van gisteren even doorgenomen en komen tot de conclussie dat er wel heel veel dingen gewenst zijn. Waar dit schip uiteindelijk gaat stranden ????? We zullen het wel zien.

2 opmerkingen:

  1. lieve roos ik hoop dat er snel leukere tijden zullen komen en een beetje rust ben wel benieuwd wat jullie gewenst hebben ik denk........ nee zou het niet weten hoop jullie zondag op oma els haar partijtje te zien xxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joost,
    Je zult het niet geloven maar ik had al een heel
    verhaal in gedachten om te antwoorden op hetgeen
    je over je (prettig)gestoorde familie schreef maar.....de computer crashte en waarschijnlijk door je pittige uiteenzetting (maak ik mezelf wijs).
    Geweldig dat jullie in aanmerking komen voor
    DOE EEN WENS. Niet over tobben en je er niet in verdiepen wat andere mensen ervan vinden want Die kunnen de problemen bij een ANDER altijd heel goed oplossen.
    Ik hoop echt dat jullie er in deze rottijd ook fijne herinneringen aan overhouden en daar zijn dit soort dingen uiteindelijk voor bedoeld!!
    Fijn dat Fleur zich aardig goed voelt...geeft de burger weer kracht om beter te functioneren.
    Arme Roos want wat gaat er allemaal niet in dat kleine koppie om.
    Hou jullie allemaal maar weer taai!!
    Liefs van een 110 jarige oude tante MARIA (en ome Hans)

    BeantwoordenVerwijderen