zondag 17 januari 2010

UITSLAG PRIJSVRAAG !!!!!!!


Hallo allemaal,

we hebben heel goed nagedacht. (roos en ik)
en we hebben eindelijk een winaar gekozen.

het was niet makkelijk.
de antwoorden die jullie hadden waren allemaal heel leuk.
de een had een heel gedichtje gemaakt en ander met een grapje enz.

de winaar is : SABINE

de tekenig die jullie krijgen gaat vandaag nog op de post.

P.S met mij gaat het goed !!!

GROETJES FLEUR EN ROOS


(Ik mag me met dit blogje niet bemoeien, maar de foto van Fleur is er 1 van vlak na de operatie en niet van nu. Er kwamen al ongeruste telefoontjes binnen, dus van daar)

5 opmerkingen:

  1. hee meiden!!!
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat Fleur. leuk dat jullie samen een winnaar hebben uitgekozen, ik heb niet meegedaan, veel te moeilijk voor mij, maar eh...Sabine heeft wel heel veel geluk gehad hoor met zo'n prachtige prijs!!

    Liefs Jolanda (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij op de koelkast kan ik elke dag zien wat voor een mooie tekeningen er uit Zoetermeer komen. Dus Sabine, van harte gefeliciteerd en ik kan je zeggen dat er een hééééééle mooie prijs naar je onderweg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het antwoord is ......
    Tja dat willen we nog wel even weten natuurlijk !

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beetje late reactie had het dus helemaal over het hoofd gezien kan ik nog over de uitslag coresponderen als ik het er niet mee eens ben (ha ha)nee hoor hebben jullie leuk gedaan ik had wel graag de tekening willen winnen mischien bij een volgende prijsvraag kus jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry hoor voor de mega late reactie hier op het blog!!!!!! JEEHHHHHHHHH wat heb ik een mooie kunstwerken mogen ontvangen, ze hangen mooi op de kast in de woonkamer, super blij mee!!!!
    Even voor de zekerheid heb natuurlijk wel gelijk gebeld om te bedanken!!! Dus alleen op t blog een beetje laat!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen