maandag 11 januari 2010

Het gaat lekker

Zo daar we zitten weer in het ziekenhuis. Wat we nu meemaken hebben we nog nooit meegemaakt. De chemo voor vandaag was om 17.30 uur al klaar. Dat komt omdat er 1 soort chemo nu niet word gegeven. Die zooi en de bestraling is niet een goede combinatie. De kans dat haar huid verbrand is vele malen groter. Dus vandaar. Als de bestraling achter de rug is komt het er weer bij. Misselijk is ze eigenlijk niet geweest en ze heeft zelfs nog iets gegeten. Via de laptop even de les op school gevolgd, maar ook borduren, tv kijken en een spelletje doen kon allemaal. Uiteindelijk ging ze pas om 21.30 uur slapen.

Ook kregen we vandaag te horen dat we zijn uitgenodigd voor Villa Pardoes. Op 7 mei 2010 worden we daar verwacht. De bedoeling is dat we daar een week zonder zorgen vakantie kunnen vieren. Het motto daar is "Alles mag en niks moet". We zijn dus erg benieuwd. Meer weten, rechts op de pagina bij informatie staat een link.

10 opmerkingen:

  1. hey kanjers,
    wa fijn te lezen dat ze niet veel last heeft van die vervelende bijwerkingen. zo an ze inderdaad wat dingetjes doen,zodat ze de dag wat prettiger doorkomt.
    dikke knuffels en kssen,
    xnaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mag het ook eens effe meezitten?? Hadden jullie volgens mij nu wel een keer recht op! Overigens, ik mag zeker weer niet mee naar villa Pardoes?? Heerlijk voor jullie, echt wel iets om naar uit te kijken.
    Ik ben snip- en snipverkouden, dus ... helaas kom ik niet naar het Sophia!
    xxx
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat Fleur weinig last heeft nu ze de "A" weglaten uit de kuur. Midas had deze 2 kuren ook eigenlijk geen last, daar fietste hij zo doorheen. Lekker toch? Ik geloof dat jij ons voor her eerst zag toen Midas "deze" kuur kreeg en ik we ons nog zo verbaasden.... Midas rond fietstend aan de chemo en Fleur slapend ..

    En Villa Pardoes... LEUK!! Dat is zo leuk!!! We zullen naar jullie zwaaien goed? Mijn moeder woont er praktisch naast en wij komen daar geregeld. Wij hebben er genoten, maar ik hoor van iedereen dat ze dat gedaan hebben. Wat een leuk vooruitzicht voor jullie allemaal!

    Heel veel succes vandaag... spannend, weer iets nieuws, maar als ik het zo lees, kan ook Fleur dit klusje klaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vooruitzicht bij villa Pardoes......fijn dat het ook eens "anders" kan met de chemo en dat ze minder last heeft.
    Ook ik wil graag langskomen maar Jeff of ik zijn ziek, verkouden of onderweg...dat risico durf ik niet te nemen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh, wat geweldig toch dat er dit soort initiatieven bestaan en dat er toch ook zoveel mensen zijn die iets willen betekenen voor kinderen en gezinnen zoals bij jullie, soms is de wereld ook zo slecht nog niet, wat super dat jullie daar naar toe mogen!!! Goed om te horen dat het met Fleur op dit moment beter gaat dan verwacht!! Jolanda (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben ik blij dat ze er niet ziek van is, voor jullie ook heerlijk laat het s.v.p zo blijven.leuk dat jullie naar villa pardoes kunnen gaan lekker doen, lieve fleur ik hoop dat je je zo kan blijven voelen en dat je er doorheen rolt mag wel is een keer dat het meezit dikke kus voor alle 4 xxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hèèrlijk dat de behandeling van vandaag alvast meevalt, misschien ook de rest....je weet het maar nooit en laten we het hopen ??
    Maar wat `n verrassing (voor jullie) om te horen dat je met z`n 4(tjes) naar "Villa Pardoes")mag in mei, gewèldig toch en weer iets om naar uit te kijken !!
    Sterkte maar weer Fleur, maar ook mama, papa en Roos ook jullie alle sterkte hè.
    Liefs maar weer van ons,
    Tante Jopie en Willem. (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie allemaal een weekje Villa Pardoes!
    Echt iets leuks om naar toe te leven.
    En wat fijn dat Fleur van deze chemo minder ziek is.
    Groeten uit een nog altijd wit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben benieuwd of het vandaag ook goed is gegaan en ze wat gegeten heeft. Gister aan de pannenkoek, Babs en Jeroen waren verbaasd, hebben zij nooit op het menu gehad de keren dat zij in het ziekenhuis hebben gelegen. Lekker hoor! Fijn dat het meevalt deze keer. Houden zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Fleur,
    Wat fijn dat het nu beter gaat met de chemo. En wat ontzettend leuk dat jullie naar Villa Pardoes gaan. Morgen geef ik de hele ochtend les. Zie ik je dan nog??? Terwijl ik dit typ slaap jij vast al heerlijk. Dus lees je het pas morgen (woensdag). Ik ga ook maar snel slapen. Dikke knuffel. Ook voor papa, mama en Roos.
    Veel liefs (juf) Ria.

    BeantwoordenVerwijderen