maandag 18 januari 2010

Een niet zo'n fijn bericht

Vandaag hebben wij te horen gekregen dat er klein mannetje van 5 jaar is overleden. Toen Fleur voor de eerste keer in het Sophia werd opgenomen lag hij er al. Afgelopen week is hij naar de IC overgeplaatst, omdat het niet goed ging. Hij heeft gevochten als een beer, maar zaterdagavond kon hij niet meer en kreeg een plekje tussen de sterren. Nu moet ik wel zeggen dat ik het mannetje alleen ken van hoi en dag, maar dat maakt voor mijn gevoel dus geen ene hol uit. De hele week ben ik al met dat jochie bezig. Ik weet dat ik positief ben en ook moet blijven, maar dat viel vandaag even niet mee.

Dag Dje.........je bent een kanjer

4 opmerkingen:

  1. Wat lief van je Joost!

    Dag lieve dappere, moedige en grappige Dje....

    Mijn hart huilt al 2 dagen voor je, voor je ouders, je zus en je oma....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja joost dat zijn van die k....dingen waar je mee geconfronteerd wordt, ik kan me voorstellen dat als zoiets gebeurd niet meevalt, je leeft toch mee met die ouders van dat jongetje..ik kan alleen maar zeggen, zoals je zelf al zegt, blijf positief en wees sterk voor je eigen gezin...
    je nicht Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verschrikkelijk, z.on klein mannetje bah kl... leef met de fam. mee.Hoe moeilijk het ook is probeer het een beetje van je af te zetten,denk aan jullie xxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen