zondag 24 januari 2010

Dit is nu mijn familie

Zo het weekend is bijna voorbij. Lekker rustig aangedaan en 2 verjaardagen gevierd. Fleur en Roos vonden het heerlijk om even met alle neefjes en nichtjes te spelen. Ook ben ik erachter dat mijn familie niet helemaal sjofel is. Waarom?????
  • Mijn nicht roept alleen maar fuk de world.
  • Mijn tante zomaar op een wc schijt zonder doortrekker en die ook nog eens in de showroom staat.
  • Mijn tante van 110 graag beroemd wil worden en haar naam graag op dit blog wil hebben.
  • Mijn moeder helemaal blij is met een lampje op batterijen ipv de knijpkat.
  • Mijn zusjes, die zijn "gewoon" gestoord.
  • Mijn vader die hoor je niet.
  • Mijn Amsterdamspaaltje op z'n kant anders word begrepen (stelletje viespeuken).
En ik ben "gewoon" wie ik ben.  Waarom????
  • Ik nooit rare of vreemde dingen roep.
  • Ik wel netjes op een echte wc schijt en me kontje met een papiertje afveeg.
  • Ik niet te beroerd ben om even tante Maria Komen op te schrijven.
  • Ik donders goed weet dat ik in 2010 leef en "gewoon" 220 volt in huis heb.
  • Ik ook de normaalste van de drie kinderen ben.
  • Ik ietsiepietsie meer praat dan mijn vader.
  • Ik niet helemaal debiel ben en weet wat xxx betekenen.
Nee, ik heb het lekker getroffen. En dan te bedenken dat nog niet iedereen er was. Marktplaats en gratis af te halen lijkt mij een prima oplossing. Ook aan de kant van Nicole is niet alles zuiver, maar dat mag ze zelf opschrijven. En aangezien Nicole alleen maar leest hebben die waarschijnlijk mazzel. Blijft wel het feit dat we een lekker weekend gehad hebben en we morgen met goede moed weer gaan bestralen.

Ja bestraling nummer 9 t/m 13 moet ze deze week trotseren. Dit keer moeten de dames zich de hele week melden bij het Daniel Den Hoed ziekenhuis. Hier staat NEPTUNUS klaar om de taken van HERMES over te nemen. HERMES en zijn broertje ICARUS die in het Erasmus MC staan krijgen namelijk hun jaarlijkse apk keuring. Na de bestraling van morgen rijden ze ook nog even naar de onco poli in het Sophia. Daar word haar HB gehalte even gechecked. Die moet tijdens de bestralingsdagen boven de 6 blijven. Wat hier de preciese reden van is weten we nog niet, maar zodra het lager is krijgt ze direct een bloedtransfusie. Ook het betraling is van 23x naar 25x verhoogd. Waarvoor??? Ook hier gaan we van de week even achteraan.

Voor de rest wens ik iedereen een fijne maandag met weinig druk op de onderkant (tante Jopie). En wij gaan morgen de dingen doen die moeten en daar hoort ook het gesprek met de mensen van stichting doe een wens bij. En dat is ons andere mooie vooruitzicht.

Joost

11 opmerkingen:

  1. wat heb ik gelachen, en dat ietsiepietse mag je weg laten. Gefeliciteerd met je vader X je gestoorde zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve zoon,
    Hartelijk dank voor je lovende woorden omtrent de hoedanigheid van ons gezin. Een paar gestoorde dochters en een gestoorde zoon, ga er maar aanstaan. Bovendien heb ik 2 zusters die niet sporen, kortom een prettig gestoorde toestand!!!
    Mijn hemel, wat hebben we gelachen.
    Veel sterkte vandaag en de komende week!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wil even iets rechtzetten. Het fuk the world gehalte van je nicht is volgens mij toch meer het ik hou van iedereen gehalte. Ze had een mooie geweest voor de flower power periode. Je andere zus heeft gelijk dat het ietsiepietsie bij jou mag worden weggelaten. Het was gezellig in iedergeval, althans, vond ik dan.
    Jullie heel veel succes vandaag, hopelijk is d'r HB-gehalte voldoende. Spaar weer een hoop ellende.

    nogmaals XXX, gelukkig weet je wat ik ermee bedoel, of in Babs d'r taal HVJLB (LB staat voor lief broertje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de nadere uiteenzetting van je familie. Ik (die niemand kent behalve de opa's en oma's en ook enkel "van zien") heb een heel duidelijk beeld gekregen hahaha.

    Ik ben wel heel benieuwd moet ik zeggen naar de reden waarom ze het Hb checken. Dat is hier nooit gebeurd, heel fijn... of niet misschien. Of zou het iets met haar suiker te maken hebben? Desalnietemin, wil je het me laten weten? Anders heb ik WEER iets voor in mijn 1000 pagina's dikke klachtenboek . En de frequentie is verhoofd lees ik? Nou de precieze reden komen jullie vast wel achter. Jullie douwen wel door ;-)

    Hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. begrijp je nou waar ik al die jaren in zit!!! en ik kan je nog zoveel meer vertellen! aan zo'n familie wen je nooit maar......ik had er tóch graag "gewoon" bij geweest!!
    (wens tante jopie nooit een een dag met weinig druk op de onderkant want geloof me, daar staat altijd spanning op)
    Heel veel sterkte weer vandaag! en natuurlijk gefeliciteerd met je pappie

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha
    Van je familie moet je het hebben, maar fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad.
    Heel veel sterkte deze week en wij in Ruurlo duimen ook maar weer eens mee voor een goed HB gehalte!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen hebben we een hoop gemist.

    Liefs uit Ruurlo Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja leuke fam. joost ik wens jullie veel sterkte deze week. kus en liefs jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de 2e keer ging het mis met versturen, dus wèèr opnieuw (het kost me `n dag zo..)

    Maar, je hebt me wel leuk te "kakken" gezet Joost.
    Kon ik van jou wel verwachten... (want jij dènkt wel dat je de ènige "NORMALE" in de fam. bent, nou nee dus! (Wie kaatst kan de bal verwachten hè, ha,ha !!)
    Dat we een aparte fam. zijn is `n feit, maar ook een gezellige, waar of niet ?
    We hebben eerst ook veel gepraat(er was genoeg..)maar hebben ook gelachen om alle verhalen, o.a over die los-staande W.C pot...
    Als ik dat verhaal vertel (en het dan weer voor me ziet) lig ik steeds wèèr in `n deuk..(wat een situatie!!)Alleen, de mensen die het grapje vonden, zullen niet zo gelachen hebben denk ik ?? Al met al was het èrg gezellig zo met elkaar, èn lekker ontspannend zullen we maar denken dat moet toch ook kunnen ?
    (`n Dag niet gelachen is `n dag niet geleefd)
    Vandaag gaat alles weer volgens het schema.
    Daar wens ik Fleur en jullie ook weer alle sterkte mee, zo ook het gesprek met de mensen van Stichting "Doe `n wens". Ik hoop dat er wat leuks uitkomt voor jullie.

    Liefs van ons,
    tante Jopie (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig toch? zo'n familie. Als iedereen maar gewoon zou zijn is het ook zo saai. En dan heb je het nu over de mensen die je het weekend gezien hebt. Ze zouden de rest er eens bij moeten zien. haha.
    Aan de andere kant blijf ik nu even buiten schot. pffff. lol.

    groeten van een prettig gestoord familielid uit het oosten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gaat het steeds mooier schrijven. Ga aan een boek beginnen jij.
    groetjes van je maatje Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen