donderdag 14 januari 2010

Roos, Roos, Roos en nog eens Roos

Zo en nu eens alleen iets over Roos. Afgelopen dinsdagmiddag hebben we haar een keertje meegenomen naar het Sophia. Daar heeft ze heerlijk gespeeld. Tijdens het knutselen werden de spalken van haar zus gemaakt. Het lijkt alsof ze boos is, maar het tegendeel is dus waar. Het maken van die dingen vond ze erg interesant. Toen we samen naar huis gingen heeft ze wel enorm gehuild. Ook zij ziet wat ik zie en dat is veel, héél veel ellende. Toch neem ik mijn petje voor haar af, want hoe zij hiermee omgaat is "gewoon" super. Ik ben dan ook op dit meisje enorm trots en zeer gelukkig dat het deel uitmaakt van mijn overhoop gehaalde leven.








Pappa Joost.

11 opmerkingen:

  1. Daar mag je trots op zijn als ik het zo zie!

    Enne, die muur van je mag hoor ;-) Ik doe ook maar heeeeeeeeel soms mijn oogkleppen af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, gelukkig, een vrolijke, gekke en gewoon zoals ze is Roos die ons alemaal een kusje geeft! Ook zij krijgt zoveel te verwerken, er naast staan, alles moeten aanzien en niets kunnen doen is ook heel moeilijk, voor papa en mama maar zéker voor zo'n kleine meid. Dus lieve Roos hier heb je alvast een kusje terug en ik weet zeker dat er nog heel veel kusjes volgen.

    Liefs Jolanda (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Roos je bent een grote KANJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke kus Oom Theo en Tante Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Roos, leuke foto's je lijkt wel een professioneel fotomodel. Dikke kus van Jeffrey en mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Roos
    Je ben gewoon net zo'n kanjer als je zus!!!
    dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor papa mama en Fleur!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Roos wat zie ik nou!!!! Heb je toch je haren laten knippen hihi, dan ga ik nu helemaaaaaaal winnen. Zit wel heel leuk hoor, net wat tante Gerada al zegt, je lijkt wel een echt fotomodel. Een hele dikke kus voor jou van Babs, Jeroen, ome John en natuurlijk ook van mij

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé supermodel Roos,

    Wat een leuke foto's.
    Een hele dikke kus voor jou.
    Liefs Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben ook zo trots op je roos,alles draait om fleur wat logisch is zij is erg ziek maar voor jou lieve roos is het ook allemaal niet niks je hele fijne leventje staat op zijn kop en zoals papa ook zegt niks is meer gewoon, gewoon even dit en gewoon even dat dat kan allemaal niet gewoon gaan.jij bent ook een dappere meid hoe je dit alles maar verwekt en moet accepteren je doet het gewoon,dat is zeker een hele grote PLUIM waardt.dikke kus jo en ook een knuffel van raul en chris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey Roos,
    inderdaad,je bent een kanjer,en super zus en samen met Fleur een heeeeeele lieve dochter waar papa en mama super trots op zijn!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent geweldig en wat is je haar LEUK!!!!

    Dikke kus van ons vier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heben jullie een mooie èn prachtige "ROOS"
    in huis papa en mama. De moeite waard om eens te laten zien!!
    Genoeg water blijven geven hoor....
    "Deze ROOS" doet het echt gewèldig goed!!!!
    Liefs en groeten maar weer van ons,

    Tante Jopie. (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen