woensdag 10 februari 2010

JOZEFIENTJE

Waar ik zelf wel een handje van heb is om andere mensen voor lul te zetten. Sommige regels die ik schrijf lijken heel normaal, maar ondertussen zet ik er ander ermee voor lul. Alleen de persoon in kwestie zal het dan begrijpen. Ok, soms zet ik er een naam bij, maar meestal niet. Roos & zeker Fleur zijn perfecte doelwitten, maar Nicole heb ik de laatse tijd ook flink dwars gezeten. En om die mensen tegemoet te komen zet ik mezelf maar voor lul. Wie de bal kaats kan hem terug verwachten zeggen ze toch. Hopelijk ben ik jullie allemaal een stapje voor. Blijft wel het feit dat ik op mijn hoede blijf. Laat ik er maar niet meer omheen draaien hier zijn de foto's die Fleur & Roos gemaakt hebben.

MAG IK U EVEN VOORSTELLEN
"HUISMAN JOOST"






MET HET HULPJE
"ROOS"

13 opmerkingen:

  1. Eeeeeeeeeenig Joost :-) Wist jij dat die foto's met een klik zijn te kopieren hahahaha Die kousen doen het hem samen met die OK muts!

    En als ik zo naar Roos kijk staat jullie nog wat te wachten ;-) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat ik getrouwd ben...........
    gr
    Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg altijd dat ik trots ben op mijn kinderen, maar dit zijn toch de momenten dat ik ga twijfelen!! Halve zool!!!
    Overigens .... het staat je beeldig, vooral die kousjes, maar misschien voortaan netkousen eronder????
    een gefrustreerde moeder (ben je nou blij?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken je niet anders! Je bent helemaal niet veranderd in die 20 jaar dat ik je ken!
    ;-)

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha!!!!
    Wat ben je toch geweldig
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grandioos hier kan ik nu van genieten
    knuf uit ruurlo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH wat ernstig !!!!
    Als je je probleem kwijt wil onder het genot van een bakkie koffie aan de overkant, wel een lange jas aan doen als je komt hoor !!!
    Stel je voor zeg dat mensen zien dat deze rare meneer met PANTYKOUSJES bij ons in huis zit !!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmmmmmmmmmmm, ik heb mn laptop ondersteboven gehouden............... geen string......... zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahhahhahh ik koooom nieeeet meeeeer bijjjjjj
    hhahhahhahahhahhah
    ooh help ik moet rennen nu anders kan je de oceaan hier vinden
    xxxvan mellie op het acount van me pa:]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van mij heb je nog gèèn reactie gekregen op die praaaachtige foto`s Joost, geweldig !!

    Dat ònze family niet zo erg "spoorde" dat wisten ik/wij al wel `n poosje, maar dat het zòòòò erg gesteld is met onze nazaten......????
    Maar we helpen je er wel door heen hoor Joost (indien mogelijk )ook dat doen we als family, ja toch !!
    Liefs van ons,

    tante Jopie. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doet me gelijk denken aan onze heerlijke vakantie in duitsland in Nicole der badpakje HIHIHI
    Je bent en blijft een heerlijke geeke idioot

    KUSSSSSSSSS Voor allemaal

    BeantwoordenVerwijderen