donderdag 11 februari 2010

Straaltje nummer 22

Zo en dat was straaltje 22. Nu nog maar 1 en dan heeft onze kanjer waarschijnlijk 1 week rust. Vandaag zijn de zalfjes voor na de bestraling ook gehaald. Deze mocht tijdens de bestraling niet worden gebruikt, omdat het vol zit met "metalen".  En HERMES met metaal is geen goede combinatie. Ook het kleine stukje litteken wat open stond is groter geworden. Ik denk dat over een aantal dagen de vellen er wel aan zullen hangen.

Voor de verandering ga ik morgen ook mee naar Sophia, waarvoor??? omdat ik dat "gewoon" wil. Fleur haar ziekenhuishuisvriendinnetje is er ook en dat word zeker weer even lachen. Het fototoestelletje gaat zowiezo weer mee. Ook de attributen die ze hebben gebruikt mogen we meenemen naar huis ( het masker, de tweede huid en de loodmal).Weggooien vind ik zonde, maar wat we er thuis mee gaan doen weet ik ook nog niet. De oude schoendoos maakt in ieder geval meer kans dan de schoorsteenmantel.

Het belangrijkste nu is dat de pijn wegblijft en daarom zijn de medicijnen weer verhoogt, 3x gabapentine, 4x paracetamol en 2x tramal. Voordat iedereen de google site gaat raadplegen, gabapentine is tegen de zenuwenpijn, Paracetamol kennen jullie wel en tramal zijn morfinedruppels. Ja Fleur is ondertussen weer een lopende pillendoos. En als de jullie toch willen surfen doe dat dan maar lekker in de zee.

Zo en nu ga ik iedereen weltrusten zeggen, want deze jongen wil voor 23.00 uur liggen.

1 opmerking:

  1. yeah lekker ff rust moet toch ook een gedoe zijn hoor elke dag als ze dan maar geen pijn heeft dan maar een wandelende pillendoos nou rust ff lekker uit het weekend en nicoke haar rug hopelijk elke dag wat beter prettig weekend xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen