dinsdag 9 februari 2010

Mijn vrouwen

Bestraling 19 is achter de rug. Nog 3 te gaan en dan kunnen we het hoofdstuk "HERMES" afsluiten. Hier en daar is de hand al kapot en dat geeft de nodige pijn. Van de week hadden we trouwens een verjaardag en onderweg naar huis stoote ze haar hand redelijk hard. Gevolg was een kleine beult bij haar pink. Het eerste wat er door me kop heen schoot "oh nee he, het zal toch niet" maar na het even gevraagt te hebben bij de bestralings mensen kunnen we melden dat het vocht is.

Zo en nu Nicole, die is dus vanmiddag bij de chiropractor geweest. Toen ze op de tafel ging liggen was het overduidelijk te zien. Meneer de kraker zag dat haar rechterheupbeen verdraaid zat. Wat hij allemaal gedaan heeft is niet helemaal duidelijk, maar na wat duw en trekwerk kon mevrouw mooi haar eigen sokken weer aantrekken. Fleur is met haar moedertje meegeweest en heeft vol verbazing gekeken hoe het daar allemaal in zijn werk ging. De vrouw van het huis wordt nu lekker stijf en dat zal morgen nog wel erger zijn. Volgende week gaat ze op voor behandeling 2. Het vervelende nu is dat ze verlopig niet mag stofzuigen. En laat dat nu mijn grote hobby zijn. Dus doekje op mijn kop, schort om en zuigen maar.

Laten we maar eindigen met Roosje. Die hummel wil alleen maar knuffelen en zegt wel 100 keer per dag dat ze van ons houd. Ja onze kleine meid is in sommige dingen heel wijs geworden en in andere dingen is ze ook nog lekker klein. Van de week hadden we twee bosjes narcissen gekocht en mevrouwtje dacht dat het doperwten waren. Vandaag is het ook woord "brazilicum" ondekt. Of ze wil een kruidige vakantie of het is kinderlogica. Blijft het feit dat we moesten lachen. En een dag niet gelachen is een dag geleefd dus hopen we maar dat ze verlopig nog lekker klein blijft.

5 opmerkingen:

  1. ach joost het is bijna carnaval dus schortje voor en doekje op je kop valt dan niet op.
    Veel plezier ermee en een dikke knuffel
    uit ruurlo
    jan en maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hadden die meiden toch gelijk vroeger met hun "Jozefien" !!!! (haha)
    Van de week eten jullie dus kip met narcissen begrijp ik???? Doperwten in een vaas, Pa aan de zuig (je draagt toch wel iets onder dat schort hè?) wat een tent daar bij jullie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zal je best mooi staan kan je bij mij ook gelijk stofzuigen dan wil ik je wel eens zien met z.on schoort voor goh hoe kwam nicole nou aan een verdraaide heupbeen nou als het bij de cyropractor maar helpt.nog3x bestralen en kan je iets afsluiten hoop dat dan de pijn ook verdwijnt want je zal zien als het pijn doet stoot je het des te vaker sterkte dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als je er geen genoeg van kan krijgen, wip dan even hier langs. Sinds 2 dagen zit ik zo vast in mijn schouder en nek dat ik wel wat hulp gebruiken kan ;-) Hou zou dat nou komen ?

    Ik hoop dat Nicole opknapt van het duw en trekwerk van gisteren.

    En Roos.... een kruidige vakantie lijkt me ook wel wat als ik eerlijk ben..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik maar roepen dat je Josje bent, maar zoals je moeder al zei hebben je zus en ik dan toch gelijk JOZEFIENTJE hahaha.

    Na dit lezen nog 2 bestralingen. KOp op, hou vol en wat fijn dat het einde daarvan in zicht is. Geen hand meer stoten nu.Wat moet jij even in de schijtzenuwen hebben gezeten zeg. Fijn dat het gewoon vocht bleek te zijn, al hebben we liever niks.

    Ben benieuwd hoe Roos het eten heeft gevonden en ben zeker benieuwd naar waar de vakantie van jullie dan naar toe moet gaan

    Succes deze week,

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen