zondag 28 februari 2010

Strand

Zo vandaag hebben we het lekker rustig aan gedaan. Tot een uur 12 lekker wezen luieren om vervolgens gezellig naar het strand te gaan. Toen we aankwamen was het droog en konden dus lekker bij het water de nodige foto's maken terwijl ieder even in zijn eigen gedachten zat. Na een half uurtje gaf Fleur aan dat ze het zat was en weer weg wilde. Na een grote zak patat met mayonaise en uitjes gingen we weer naar huis. We hebben er alle vier erg van genoten, omdat het iets was wat we al een hele tijd wilde doen, maar op een één of andere manier kwam het er nooit van.


Om een uur of 8 hebben we de ladies en enkele reis naar droomland gegeven, want morgen is het de bedoeling dat Roos maar ook Fleur weer naar school gaat. Ja mensen ze moet het weer eens proberen na al die weken. Ze ziet er wel tegenop, maar ze zal toch even moeten. Uiteraard maar een paar uurtjes, want het zal er slopend voor haar zijn.

7 opmerkingen:

  1. wat ze denken daar kom je misschien nooit achter, maar dat er genoeg door die koppies gaat daar ben ik van overtuigd.
    groetjes en een knuf uit ruurlo
    maria
    (mooie foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, en ik heb dus weer mooie foto's voor de kalender! Heerlijk zo aan het strand, je gedachtes kunnen lekker uitwaaieren over de golven en dat geeft ruimte. Overigens, wij zitten 9 kilometer verder en het is hier echt niet droog geweest, de goden waren dus mèt jullie!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk he ff uitwaaien dat doet je goed en die meiden hebben een hele sterke band dat zie je nu ook weer eens lieve roos en fleur succes op school en rustig aan dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superfoto's. En alle dames staan er schitterend op. Op zulke foto's moet je heel zuinig zijn, hele mooie momenten. Dikke knuffel Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mooie foto's deden me denken aan een mooi liedje van Trijntje Oosterhuis, de Zee

    Soms zijn de zee en ik alleen
    En is zij net als iedereen
    Als ik onder haar golven wil
    Dan laat ze mij er niet doorheen
    Dat is de zee
    En eigenlijk zijn wij allemaal net zo
    Dat we ver onder de spiegel willen gaan
    Naar daar waar alle liefde zit
    Maar we zijn te bang om 't toe te staan
    Wie neemt me mee
    Wie durft te beginnen
    Wie laat mij zien hoe mooi een mens kan zijn van binnen
    Wie leidt de weg
    Wie durft te voelen
    Ik draag het licht en jij hebt 't zicht
    Kom met me mee en hou van de zee


    bekijk op You tube :
    http://www.youtube.com/watch?v=N1DUcuqCLWM

    BeantwoordenVerwijderen