zaterdag 20 februari 2010

Met mij gaat het goed !!!!!!!!!!

Kijk, de vraag hoe het mij gaat daar zat ik al op te wachten. En daar kan ik vrij kort over zijn. Met mij gaat het goed!!!!! Lichamelijk gezien is er met mij niets aan de hand, want dat is waar ik eigenlijk meestal over schrijf.

Wat Nicole lichamelijk heeft kan ik wel opschrijven, maar wat ze van binnen voelt is niet aan mij om dat hier te melden. Hoe Roos en Fleur zich voelen probeer ik wel eens te omschrijven, maar ook hier geld dat ik niet weet wat ze daadwerkelijk voelen. Als we het vragen weten ze zelf niet eens een zinnig antwoord te geven, laat staan wij.

Ik probeer iedereen zoveel mogelijk op de hoogte te houden over het rijlen en zeilen hier in huis en daar is dit blog dus voor. Goed voor mij is het, wat ik nooit geweten had, een mooie uitlaatklep. Uit mijn blogjes kan je meestal wel op maken hoe ik me voel, maar wat er echt in mijn koppie omgaat weten er maar een paar. En ik kan jullie gerust stellen ook in de bovenkamer zit het goed en zover als 6 januari wil ik het niet meer laten komen. Nicole en ik kunnen er met de kids goed over praten en we geven elkaar alle ruimte die we nodig hebben. Dus lieve mensen maak je over Nicole, Roos, Fleur en mij niet al teveel zorgen, want wij redden het wel. En als het met Joost goed gaat, heeft hij weer tijd om ehhhhhh...tja....ehhhhh...... dat lezen jullie morgen (zometeen) wel weer.

3 opmerkingen:

  1. Je bent echt een kind van je moeder hoor. Dat schrijven een uitlaatklep is weet ik al jáááren en je doet het nog leuk ook (ook van je moeder ???? haha) en wat er in je koppie omgaat ... daar heb ik zo mijn ideetjes over!!!!! Gek hè!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als het met Joost goed gaat, heeft hij weer tijd om ehhhhhh...tja....ehhhhh...... dat lezen jullie morgen (zometeen) wel weer.

    Tijd om, is dat ook zin in...., we willen niet alles weten he haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we kennen je wel een beetje en tuurlijk maken we ons zorgen de ene keer wat meer maar als er in het blog staat dat iedereen pijnloos is maken we ons minder zorgen,ja en wat er echt in je hoofd omgaat ook wel zorgen denk ik wat logisch is als hoofd van je gezin maar je bent een toffe vent en we houden van jullie dikke dikke kus xxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen