zaterdag 20 februari 2010

Filmpje voor de kids

Tja, sommige van jullie zullen nu wel denken, hij heeft tijd, maar tijd voor wat. Nou daar gaat ie dan. Zoals jullie weten heb ik rond de kerst de ballen van C1000 laten uitdelen in Sophia. Dit heeft mij zo'n fijn gevoel gegeven dat het naar meer smaakte. Nu was mijn bedoeling om niet alleen de zieke kids te bereiken, maar ook de broetjes en zusjes. Het idee wat er in mijn hersenpan omging was eigenlijk om 1000 kleur en knutselboeken te regelen, maar waar ik moest beginnen was me een groot raadsel.

Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aan getrokken en heb op mijn werk de vrouw aangesproken die ook de laptop van school heeft geregeld. Die vond het wel een strak plan en is binnen dat bedrijf het één en ander uit gaan zoeken. Na een aantal weken werd ik gebeld of ik me even bij haar kon melden. Het boekenverhaal ging het niet worden, omdat dat onder sponsoring valt en daar doen ze niet aan mee. Wat ze wel hadden liggen waren 28 dvd's van MADAGASCAR die ik zo kon meenemen. 


Blijft wel het feit dat ik nu met 28 dvd's in mijn mik zit. Het volgende plan was om ze via de clinclowns te laten uitdelen. Uiteraard heb ik wel even een mailtje gestuurd naar de rode neuzen firma om te vragen of zij hieraan mee wilden werken. Het antwoord was nee, omdat een cliniclown daarvoor niet is opgeleid en dat dat niet hun achterliggende gedachte is. Even goede vrienden en de dvd's worden nu maadag door Roos en Fleur afgegeven bij de verpleging. Aan hun de taak om ze uit te delen. En aangezien elke kamer een tv met dvd heeft komt het heel mooi uit. En het mooie nu is dat ik indirect toch de broertjes en zusjes ook te pakken heb. 

En dit soort dingen geeft mij dus een lekker gevoel.


P.S. ehhhh....sorry maar voor jullie heb ik alleen het liedje.

6 opmerkingen:

  1. We hebben het al eerder gezegd en geschreven je bent een KANJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieve Fleur voor de komende week weer heel veel sterkte ook jij bent een KANJER!!!!!!!!!!! Veel liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent een lieverd daar zullen de kids best blij mee zijn sterkte kus jo xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voor je om dat te doen
    geeft je weer voldoening
    en voor maandag weer sterkte fleur
    en ook voor de andere 3 natuurlijk
    een dikke knuffel uit ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van dansen dansen.....
    Hihihi ik loop al de hele dag met dat deuntje in mijn hoofd schiet het werk vandaag wel lekker van op!
    Maar wat een geweldig initiatief ik hoop dat alle kinderen er veel plezier aan beleven!
    En als je nog eens iets wil organiseren en daar hulp bij nodig hebt je weet me te vinden!
    Heel veel sterkte weer voor de komende week
    Liefs uit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Fleur en Roos,

    heel veel plezier morgen met het uitdelen van de dvd's.
    en Fleur, kop op hè :) hopelijk fiets je door de chemo heen. We denken aan je.

    Dikke kus van ons viertjes XXX

    BeantwoordenVerwijderen