zaterdag 13 februari 2010

Nog geen planning

Zo dag rustdag 1 is achter de rug. De hele dag hebben de meiden de buitenlucht niet geroken. Vanmorgen heeft Fleur na het wassen gezellig de pyama weer aangetrokken en is weer in bed gaan liggen. Ja het meisje is moe en dat begrijpen we wel. Fleur zelf was in de war, want ze dacht dat ze maandag op moest voor de kuur. Dus het weekje rust is voor haar een grote verassing.

Ook het eraf halen van het verband ging buitengewoon goed er bleef niets aan de wond vastplakken zoals gisteren. Toen zaten de korsten vastgeplakt aan een katoenen handschoen die ze droeg. Het opnieuw aanbrengen van de zalf ging ook ok. Alles moet wel met beleid gebeuren, maar het gaat beter dan ik had verwacht. Het huilen van gisteren had waarschijnlijk te maken met het "nieuwe" en "onbekende".

Roos is ook moe. Die heeft de hele dag in haar jonkvrouwenjurk rondgelopen en heeft een aantal uur aan de tafel gezeten met de knutselspullen en vanaf 16.45 uur heeft ze in een tuinstoel gelegen tot ze naar bed ging. Eenmaal in bed zijn ze tijdens het schaatsen van de 5000 meter heren in slaap gevallen. Nicole ligt ondertussen ook, want die heeft de hele dag gewerkt. De dag duurde wel lang, maar ze heeft het gered en morgen hebben we "gewoon" lekker niets en daar gaan we dan mooi gebruik van maken. En voor de liefhebbers die nieuwschierig zijn.......er staat niks op onze plannig.

3 opmerkingen:

  1. Dat is vast en verassing voor Fleur een weekje "later" naar het Sophia (in haar beleving dan) . Gelukkig ging het verband eraf halen beter dan verwacht! En ik moest wel lachen om jullie "spuitjes" verhaal hahahaha. Ik zie het bijna voor me die tuttebel van de apotheek. Heb je nu voldoende of hebben jullie nog nodig? Heb nog een volle doos van 10cc staan en wij gaan maandag naar het Sophia (denk ik) dus als je ze wilt, mail je me even?

    Ik ga maar weer eens aan de koffie.... Die paar uurtjes carnaval hebben er stiekem ingehakt hier ... Niets meer gewend he hahaha. Fijne dag allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker voor die meiden lekker luieren kan me best voorstellen dat jullie moe zijn fijn fleur dat het verband er pijnloos vanaf gehaald kon worden dat vastgeplakt zitten is verschrikkelijk geniet lekker van de zondag hier sneeuwt het enne sven kramer heeft zijn eerste goude plak maar jullie hebben er al veel meer bennen gehaald toppertjes zijn jullie en nicole petje af dat je de hele zaterdag hebt gewerkt met ook nog eens pijn in je rug dikke xxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei.... ik maak een lekkere spelfout lees ik. Ik bedoel natuurlijk VERRASSING in mijn eerste zin.

    BeantwoordenVerwijderen