vrijdag 18 november 2011

Een pijnlijke verandering.....

Zo mensen daar ben ik weer. Het is vrijdagavond en precies 101 dagen geleden is Fleur overleden. 101 dagen, het lijkt niet veel en dat is het ook niet, maar mij gevoel zegt iets anders. Wat kan er in 101 dagen nu veranderen zou je denken. Niet veel kan ik melden, want we voelen ons nog net zo klote als toen, maar toch is er iets veranderd. De meeste mensen staan hier niet bij stil, maar elke week loop ik tegen die rotte berg van muziek aan.

Muziek, ja muziek. Niets bijzonders, maar als ik de top 40 hoor dan hoor ik de liedjes die 101 dagen geleden werden gedraaid niet meer. Ze zijn niet meer hot dus verdwijnen ze langzaam uit de lijst. Het leven gaat door en de muzieklijst dus ook. Het is vreemd dat weet ik, maar op dit moment kan ik de gehele dag de radio aanhebben en is er geen één nummer die linkt naar Fleur. Persoonlijk vind ik dat erg jammer en op een bepaalde manier doet het nog zeer ook.

Conclusie, het leven gaat door netzoals de muziek, dat werd me vandaag weer eens duidelijk.

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend toe.

Dikke knuffels van laafje Joost.

2 opmerkingen:

  1. Bizar ja, zeker zoals jij het beschrijft.... zo gaat alles verder, de wereld draait gewoon door en seizoenen komen en gaan.....
    Gelukkig zit Fleur in elke vezel van je lijf, zij gaat nooit weg uit jullie leven!
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven gaat door, de wereld draait door, de commercie draait door, kortom, àlles gaat zoals het altijd al geweest is, met dàt verschil, dat jouw en ònze wereld nooit meer hetzelfde zal zijn. Dat doet pijn en we zullen er mee moeten dealen, of we willen of niet!
    Ik denk dat ik daarom je tatoo zo mooi vind, de vlammen die omhoog gaan en alles vervaagt.
    Alles kòmt en gáát, maar geldt dat ook voor gemis en verdriet? Ik hoop het, maar ...
    mama

    BeantwoordenVerwijderen