maandag 14 november 2011

NICOLE DOET OOK MEE.....U OOK.....

12 opmerkingen:

  1. Moeder uit Kaatsheuvel14 november 2011 om 21:45

    Lieve mensen,

    Ik heb al even niet gereageerd, maar lees nog steeds mee sinds april dit jaar. Ben nog steeds bevangen door jullie verhaal. Heb alle blogs gelezen en nu weet ik waarom. Om te weten wat ik nu weet, de familie van Guusje is haar inmiddels ook verloren. Een meisje uit mijn eigen woonbuurt. Ik kende haar ook goed. De reden om jullie blog dus te volgen is uit voorbereiding geweest om te weten wat er met Guusje, het meisje dat ik beter ken dan Fleur, ging gebeuren. Om te voelen, daarom!

    Ik wil dan ook niets liever zeggen dat ik jullie ook zou willen knuffelen en omarmen, dat ik ook mijn verdriet aan jullie wil laten zien. De tranen die ik heb gehuild om Fleur! Jullie Fleur. Die tranen waren oprecht en alleen voor jullie. Jullie zijn ook mijn helden, mijn realiteit. Ik vind het nog steeds zo erg voor jullie. Ik hoop dan ook dat Fleur en Guusje elkaar zullen treffen en lekker samen zullen spelen.

    Lieve mensen veel warmte en sterkte toegewenst.
    Een moeder uit Kaatsheuvel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik naar de ik sta op op facebook kijk, dan zie ik dat er al meerdere mensen voor Fleur op zijn gestaan.

    Ik krijg alleen de kriebels van alle foto's van anderen. Mannen, vrouwen maar ook veel kinderen.

    Dus iedereen die facebook heeft, sta op voor Fleur of iemand anders die een gevecht levert of heeft geleverd.

    Sta op voor hen, Sta op tegen kanker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben dan wel geen facebook, maar we staan wel op voor Fleur (en al die anderen)!

    Liefs,
    Dick en Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. natuuuuurlijk sta ik ook op voor Fleur!
    Liefs,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta op voor elke kanjer, dus ook Fleur. Heb haar gelinkt naar fb. Ben blij dat er tenminste vanavond weer n programma komt, dat nederland er weer van hoort. Mensen vergeten zo snel de ziekte als het hun niet treft.

    Fleur, jij bent en blijft een kanjer, voor jou ben ik n onbekende, maar ik sta op voor jou want jij hebt mij in mn hart weten te raken.
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteravond voor het eerst alle foto's bekeken van 'ik sta op'! De foto's van Fleur springen er uit, net als die van Guusje! Het zal een emotionele avond worden, met hopelijk een mooi bedrag op de teller! Maar vooral de bewustwording van al die kanjers die gevochten hebben en nog vechten, inclusief onze eigen kanjer!

    Ik heb jullie blog weer bijgelezen en de tranen vloeiden weer rijkelijk! Wat is het toch een groot gemis!

    Heel veel liefs,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Joost, Nicole en Roos,

    Ook ik sta op voor Fleur.
    Met Fleur in gedachte ben ik net donateur geworden van KWF Kankerbestrijding.

    Groet,
    Judith Fortuin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik sta op voor Fleur en alle kanjers die aan deze vreselijke ziekte lijden of hebben geleden.
    Ik ben door het volgen van jullie blog en doordat de ziekte op dit moment ook mijn familie heeft getroffen donateur geworden.

    Groeten,
    Erik de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook wij staan op voor fleur en alle andere kanjers
    xx andrew en liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beste joost ik weet wat jullie mee maken ik maak ook het zelfde mee ik heb ook dit jaar in mei mijn dochter verloren aan deze rot ziekte.ik heb geen weblog maar sta wel op facebook en hyves. heel veel sterkte. sabita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik sta op voor chandni,fleur en andere kinderen die vechten of hebben gevochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijkend naar het programma,
    denkend aan jou, lieve Fleur.
    Jij hebt laten zien, hoe sterk je kunt zijn in gevecht met kanker.
    Iedere dag denk ik aan je.
    Aan je vechtlust, maar ook hoe je kon weergeven om soms even alleen te willen zijn.
    Kijkend naar jou, heb ik veel van je mogen leren om niet bij de pakken neer te zitten.
    Lieve Fleur ik heb diep respect voor jou.
    Daarom sta ik op voor kanker.

    Veel liefs van je buurvrouw Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen