zondag 20 november 2011

Fleur, Ansjel en Kika....

Zo, en nu iets over de zaterdagavond. Ansjel, Fleur haar schildersmaatje, is langsgeweest en het dit was erg fijn en zeer bijzonder. Fijn, omdat deze dame "gewoon" een leuke frisse dame is en bijzonder, omdat ze heel wat van plan is. Wat ze precies van plan is daar kan ik nu nog niet teveel over vertellen, maar wat ze gaat doen heeft te maken met Fleur en Kika.

Ik heb Ansjel vanmiddag nog gesproken en heb in overleg met haar besloten om nog heel even te wachten met een blog. Zodra ik groen licht krijg maak ik hier bekend wat de bedoeling is en heb dan ook ieders hulp hard nodig om er iets moois van te maken. Nicole en ik zijn in ieder geval razend enthousiast.

Voor jullie is het nu nog allemaal erg vaag, maar dat er iets gaat gebeuren is zeker en wij gaan er alles aan doen om Ansjel daarbij te helpen. Wat Nicole en ik niet wisten is dat Fleur hiervan af wist en ook in deze hoek dus een vinger in de pap had. En dat.....dat maakt de hele handel zo bijzonder.

Word vervolgd....

9 opmerkingen:

  1. Als het is wat ik denk...... Dat zou super zijn!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi.... even iets om naar uit te kijken!!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he joost jij kan iets spannend maken zeg, maar dat het weer iets fantasties wordt geloof ik graag, we wachten vol spanning af

    helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sander,sabine,thym en tess21 november 2011 om 19:11

    Gaaf zeg ben heel benieuwd!! Weer een typisch gevalletje Fleur, dat ze ervan af wist. HEERLIJK!!
    Vol verwachting klopt ons hart

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joyce van der Zalm21 november 2011 om 21:00

    Spannend! Leuk spannend! Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ηi! I know thіs is sοrt οf off-tορic but I
    needеd to ask. Does operatіng а well-eѕtablіѕhed website such aѕ yours taκe а massive amount work?
    Ι am brand nеω to oρerating a blog but I do wгіte іn mу diаrу еverуdаy.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and feelings online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners. Appreciate it!

    my web site; prweb.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Outcοmes will in all pгobability be shown if utilized 30 minutеs еvery day.


    Loоk at my web-site; mouse click the next page

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi thегe to аll, іt's in fact a fastidious for me to pay a visit this web page, it contains priceless Information.

    Also visit my webpage ... v2 cigs review

    BeantwoordenVerwijderen