zondag 15 november 2009

Schema van de kuur (vanaf 16 nov 2009)

Even een berichtje tussen door. We krijgen met regelmaat de vraag in welke week we zitten met de behandeling. wanneer de operatie plaats vindt. Wanneer we klaar zijn met kuren en nog meer van dat soort vragen. Om iedereen op de hoogte houden hebben we een schema gemaakt (Paulien & Robin bedankt). We zullen elke week een nieuwe plaatsen. De kans dat er een verandering in onstaat is niet uitgesloten. Als dat gebeurt stellen we dat direct bij. Als alles gaat zoals gepland zijn rond week 13 2010 klaar (eind maart). We hopen Natuurlijk dat alles volgens plan verloopt, maar zekerheid is er dus niet. Mogen er vragen zijn over wat dan ook wees dan niet bang en vraag ze, want dat doen wij ook en het helpt.




Groetjes Joost

3 opmerkingen:

  1. Ik kom even voorbij om jullie allemaal een hele dikke knuffel te geven.


    Liefs Stephanie

    (Joost of Nicole kunnen jullie mij jullie adres mailen? steefie1973@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joost en Nicole,
    Ik wil je toch even mailen hoe geweldig ik het vind hoe jullie het in de loop van al de ellende hebben opgepakt. Elke dag de informatie over Fleur en alles wat eromheen gebeurt,fantastisch. Mijn welgemeende complimenten hiervoor. Wat heerlijk dat Fleur zich wat beter voelt, geeft de
    burger weer een beetje moed toch?
    Liefs van Maria en Hans Komen

    BeantwoordenVerwijderen