donderdag 12 november 2009

Iedereen is Toppie (12 nov 2009)

Lieve lieve lieve mensen. Namens Fleur willen we iedereen bedanken voor alle kado's, kaarten, mailtjes en telefoontjes. Het was ondanks de rustige verjaardag toch wel druk. De telefoon stond weer eens centraal. Er zijn ondertussen al zoveel kaarten in huis dat we er een muur mee kunnen behangen, maar er zijn nog wat muren over dus blijf maar lekker sturen. Wat ook wel leuk is dat er post komt, maar dan niet weten wie die mensen zijn. Ook Roosje was niet vergeten. Die heeft gelukkig ook een aantal kaarten en kado's gekregen. Nog geen muur vol, maar het schiet wel op. Ook alle klasgenootjes zijn even geweest. Het kleine feestje werd buiten voor de deur gehouden. Ze hebben allemaal heel hard gezongen en mooie knutsel werkjes gegeven.
Toen ze uiteindelijk naar bed ging zei ze dat ze een fijne dag had gehad. De bijwerkingen van de chemo doen nog steeds hun best, maar dat wordt ondertussen een vast ritueel. Een aantal dagen moe, weinig eetlust, zwiebel benen, veel slapen en meer van dat soort dingen. Ook mag ze de komende 2 weken niet naar school i.v.m. de Mexicaanse griep. Zal wel een strijd op gaan leveren, want als ze zich goed voelt wil ze naar school. Al met al was best een leuke dag en daar willen we er natuurlijk nog wel een paar van. Nogmaals iedereen bedankt.

4 opmerkingen:

  1. leuk dat de hele klas kwam zingen,goh dus jullie hebben nu een ander behangetje in huis zal er best mooi uitzien.Ik hoop dat je je elke dag wat beter zal voelen en dat dat zo blijft.Een hele dikke kus voor alle 4 xxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Fleur, wat ontzettend leuk voor je dat de klas is geweest en wat ontzettend jammer dat wij niet konden komen aangezien oma snip-verkouden was geworden en dat ondanks die mexicaanse prik die we hals overkop waren gaan halen om toch bij jou verjaardag te zijn. Niet dus, jammer hoor.
    Maar fijn dat je toch ècht jarig ben geweest.
    Zo gauw de verkoudheid echt over is komen wij er weer aan hoor!
    Oma Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ènig dat de hele klas even geweest is voor je verjaardag Fleur, al konden ze allemaal niet binnen komen natuurlijk.(vanwege de Mexicaanse griep) Maar wat zullen ze daardoor Hard gezongen hebben buiten...geweldig toch??
    Ik denk dat iedereen in de buurt heeft staan kijken en luisteren, en dat allemaal voor jou..
    Je wordt nog beroemd !!!!
    Maar hardstikke leuk dat ook Roos niet vergeten is, dat ook zij `n paar kadootjes heeft gekregen op jouw verjaardag.
    Fleur, Roos, mama Nicole en papa Joost, sterkte maar weer en vèèl liefs van ons samen,
    tante Jopie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LIEVE FLEUR IK DACHT DAT IK JE AL VERSCHILLENDE KEREN EEN MAILTJE HAD GESTUURD, MAAR OP DE EEN OF ANDERE MANIER HEB IK HET DUS NIET GOED GEDAAN, NU ZIT TANTE JOPIE BIJ ME EN IK KOM ER ACHTER DAT IK IETS VERKEERD HAD GEDAAN, DUS NU EEN HEEEEEEEEELE GOEIE MAIL. HOE GAAT T MET JE? LEKKER THUIS NU EN IK HOOR DAT JE EEN HELE LEUKE VERJAARDAG HEB GEHAD, NOG VAN HARTE HE FLEUR, MAAR NU KOMT HET MAILTJE DUS WEL AAN. NOU LIEVERD EEN HELE DIKKE KUS ,OOK VOOR ROOS, PAPPA EN MAMMA, EN JE ZAL DUS NU WEL WAT VAKER VAN ME KRIJGEN. KUSSSSSSSSSS HANK

    BeantwoordenVerwijderen