woensdag 4 november 2009

Bericht van Fleur

NA 4 WEKEN EINDELIJK WEER WAT GEGETEN.

hallo allemaal,
hier een bericht van mij.
ik ben vanmiddag over geplaats naar Rotterdam. met de ambulace.
ik ben in Delf in de kamer waar ik lach ben ik op de brancard gestapt.
toen ben ik goed ikgepakt. toen hebben ze me naar buiten gereden.
en toen ik in de ambulance lach en dat ze aan het rijden waren hadden ze 1 keer de cierene aan gedaan en zijn we 1 keer door het rood gereden.
en toen we eenmaal in Rottedam waren gingen we naar de afdeling.
ik heb nu een kamer alleen.
en als het allemaal goed is mag in vrijdag naar huis.
en heel misschien de kans is heel klijn maar heel misschhien mag ik ook morgen naar huis.
maar papa mama en ik denken toch dat we het maar op vrijdag houden.

nog een berichtje.
toen ik in het ziekenhuis in Rotterdam was, vroeg ik aan mama of ik een gezond broodje mag. dat mocht van mama.
daarna had ik eerst nog ander half uur geslapen.
toen ik wakker was had mama meneden een broodje gehaald.
een nu heb ik die voor de helt opgegeten.

groetjes fleur

21 opmerkingen:

  1. Lieve fleur, je bent een toppertje.
    Hopen maar dat je snel naar huis mag.
    dikke kus,
    Ricardo, Ingrid en Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Fleur,

    Wat goed dat je alweer wat gegeten hebt en dat het weer zo goed met je gaat.
    Ik vond het fijn om voor jullie te mogen zorgen in het ziekenhuis in Delft! Groetjes, ook voor mama, papa en Roos en veel plezier op je feestje zondag lekker thuis. Groetjes Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Fleur,

    ik was heel erg blij dat ik je eindelijk weer gehoord hebt!!
    dat broodje ziet er inderdaad heel erg lekker uit, probeer er maar zoveel mogelijk van te eten.
    wij gaan heel hard duimen boor je dat je vrijdag weer naar huis mag!!
    wij houden van je,
    heel veel liefs oom Nootje en tante Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Fleur,

    Wat fantantisch, dat je na al die pijnlijke dagen in Delft, je nu al weer zo goed voelt, dat je zelf een verslagje kan schrijven!
    Ook moet het heerlijk voor je zijn, om vrijdag weer naar huis te mogen. Lekker in je eigen vertrouwde omgeving.
    Ik hoop voor jou (en natuurlijk ook voor je pappa en mamma en je zusje Roos) dat je maar veel "zonnige" dagen zult hebben.
    Veel sterkte toegewenst.

    Ome Wim en tante Lyda,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Fleur,

    Wat leuk om eens iets van jou te lezen.
    Zo te zien heeft vandaag ook een goed cijfer gekregen?

    Ik hoop dat je jezelf wat beter blijft voelen de komende dagen. Want dan is het toch een stuk leuker om je verjaardag te vieren.

    Groeten uit het oosten van het land,
    Frank en Monica.

    (oh, en mocht je nog niet weten wie ik ben, ik ben een neef van je vader. En als je het dan nog niet weet, dan mag je aan je vader de rest van de uitleg vragen hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fleur,

    Goed om te lezen dat je je weer een stuk beter voelt en dat je weer een lekker broodje gezond hebt gegeten.
    En als je dan vrijdag ook nog lekker naar huis mag dan hebben deze paar dagen volgens ons allemaal wel een DIKKE 8 verdient.
    Dikke knuffel en groetjes van Rob en Ingeborg Kelly Nils en Sven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Fleur,
    Wat een geweldig bericht en eet maar véél broodjes gezond. Papa belde net en daarom heb ik maar gauw de computer weer aan gezet.
    Morgen kom ik gauw bij je kijken hoor (ik bel eerst wel even met mama), dus tot morgen.
    Liefs
    Opa Baard en oma Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lieve schat van me. Hier even een bericht van papa. Ik ben enorm trots op je. Je bent 1 van mijn toppertjes. xxxxxx-jes van papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey lieve fleur blij blij b;ij zijn we dat je eindelijk wat hebt gegeten (chris was jaloers op je broodje)we duimen dat je vrijdag lekker naar huis mag en dan zondag lekker thuis je 10 de verjaardag kan vieren dikke kus en liefs jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey fleur,
    goed zo lieverd, je bent zo n doorzetter!!! fijn dat je weer wat gegeten hebt,hopelijk ga je nog meer broodjes eten ;)
    vee sterkte en ik hoop voor jullie dat je van t weekend thuis kan zijn.
    dikke kus, renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Fleur, wie had dat nou gedacht, wat een verrassing, een stukje dat je zelf hebt geschreven, geweldig!!! wat een avontuur zeg, zo met die ambulance die zomaar door rood rijdt, en fijn dat je weer een broodje hebt gegeten wat zal lekker gesmaakt hebben! Ik ben zo blij te horen dat het weer wat beter met je gaat, en ik duim voor je, én voor papa,mama en zéker voor Roos dat je weer zo snel mogelijk naar huis mag. Liefs van Jolanda uit Wassenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Fleur, wat super fijn dat je je weer wat beter voelt en dat je ook weer wat gegeten heb, Goed hoor!!
    We hopen je snel weer te zien, we zijn onwijs trots op je!
    liefs en dikke knuffel Hes en Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo lieve Fleur,
    Wat geweldig en wat een verrassing dat je nu zelf een stukje hebt geschreven. Wat zullen je papa en mama en natuurlijk ook Roos, trots op je zijn (zelfs van je broodje gegeten, fantastisch). Heerlijk dat je je nu wat beter voelt. Nu maar hopelijk gauw naar je eigen bedje thuis.
    Veel liefs van tante Maria en Ome Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat fijn om te lezen, en door jezelf nog wel geschreven, dat het weer wat beter gaat, en dat je weer waarschijnlijk lekker naar huis kan en dan nog meer broodjes kan eten..en je verjaardag vieren natuurlijk!! We zullen voor je duimen..groetjes van Els (nicht van je vader)uit Rijnsburg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey lieve Fleur,
    wat zijn we blij nu een stukje van jou te kunnen lezen en wat zijn we trots dat je weer een half broodje gegeten hebt,(zag er trouwens heel lekker uit hoor)
    En ook wij hopen voor je dat je het weekend naar huis mag en dan je verjaardag vieren
    Dan is het lekker dubbel feest.
    Ook fijn voor Roos als jullie weer allemaal thuis zijn.
    Lieve Fleur heel veel groetjes en een dikke knuffel uit Ruurlo
    Oom Jan en tante Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Fleur,

    Wat fijn om te lezen dat je je weer iets beter voelt en dat je zelf een stuk van een heerlijk broodje hebt gegeten.
    Ook wij hopen dat je snel weer naar huis mag, zeker met je verjaardag in het vooruitzicht!

    Doe maar de groetjes aan papa, mama en Roos en we denken aan jullie!

    Heel veel liefs
    Dennis, Danielle, Kevin & Lara
    (misschien weet je niet meer wie we zijn, maar papa en mama vast wel. Kevin heeft gezwommen met Roos)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super zeg Fleur fijn dat t iets beter gaat en dat je weer iets lekkers kan eten!! Wij gaan hard duimen dat je vrijdag naar huis mag.
    Vind het leuk dat je zelf een stukje op je blog hebt geschreven.

    Dikke kus van ons Sabine, Sander, Thym en Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Fleur

    Ik hoop dat je vrijdag naar huis mag en ik hoop
    dat je pijn ook minder wordt en je je beter voelt
    Wel cool hoor van die sirene en door rood rijden.

    groetjes Thym

    BeantwoordenVerwijderen
  19. he Fleur wat fijn dat je zelf even kan schrijven. de klas was hartstikke blij met je brief. we gaan hem aan de vlieger hangen! iedereen vraagt wanneer je weer naar school komt. juf Ria is nog steeds ziek. ik ga haar zo bellen om alles te vertellen. daar zal ze heel blij mee zijn!!!
    nou meisje, ik hoop dat je een tijdje het zo goed houdt en ik kom je nu gauw opzoeken want ik ben mijn verkoudheid nu bijna kwijt!
    knuffels voor jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo lief buurmeisje van ons,

    Ik stond van de week voor het stoplicht en er reed heel hard een ambulance dwars door rood, met de sirene aan en zwaailichten!! Maar dat was jij dus! ;~)

    hahaha, grapje

    Maar nu ben je alweer thuis in je eigen bedje... en... bijna jarig! Op naar de twee cijfers 1 0 !!

    Een broodje gezond is toch veel te gezond joh, je moet lekker smikkelen van je verjaardagstaart, haha!

    Zet 'm op hè dametje en ga zo door!


    Veel liefs en dikke knuffels,

    Je gekke (grote) buurmeisjes,

    Yvette en Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Fleur
    Het is gelukt eindelijk kan ik ook een stukje naar je schrijven, het lukte mij niet om op deze site te komen,maar dat was mijn eigen stomme fout ( ik ben echt heeeeel stom met computers) ik heb natuurlijk heel veel gehoord van opa en oma maar nu kan ik het iedere dag lezen
    Ik heb ook van opa gehoord dat je gaat vliegen super spannend maar ik vind dat zzzzzoooooooo eng ik zou het in me broek doen ,Die piloot moest met een knijper op z,n neus sturen als ik er in zat brrr niks voor mij , ben jij niet bang?
    En Roos gaat die mee?
    Ik ben benieuwd wat je er van vind
    Nou meid ik ga iedere dag kijken of jullie er iets hebben opgezet ,
    Groetjes van
    Marja ,Loek,Romy,Ron,en Roxan

    BeantwoordenVerwijderen