zondag 8 november 2009

Verjaardag Fleur



Zo de verjaardag van Fleur is voor de familie al gevierd. (Voor de anderen prikken wel heel snel een datum). Kunnen bij deze dus ook melden dat het erg gezellig was. We zijn zaterdag al begonnen met taarten bakken en de kamer te versieren. Dat vinden de meiden al een feestje op zich. De zondag was voor de rest gewoon perfect. Het was goed weer dus hebben de kids ook nog buiten gespeeld.Nu maar hopen dat het morgen weer goed gaat, maar de afgelopen 3 dagen die kunnen ze ons niet meer afpakken. Alleen het naar bed gaan was wel een probleem. De dametjes waren allebei gestresst en verdrietig. De spanning voor morgen is weer voelbaar.

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet die taart er lekker uit zeg en was die ook lekker.
    Veel sterkte de komende dagen weer.
    Liefs tante Maria en oom Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde gister van je moeder dat het gezellig geweest is en toen ze kwamen dat Fleur een aan het fietsen was,fijn hoor dat ze zich weer even goed voelde, nou vandaag maar weer afwachten..ik wens jullie weer heel veel sterkte!! groetjes van Els, Sjaak en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om te lezen dat het weer een beetje beter gaat. En dat jullie ook nog kunnen genieten, knap hoor, daar heb ik erg veel respect voor. Hopelijk blijft het zo.
    Een hele dikke knuffel van Ed en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve allemaal, wat fijn dat jullie toch haar verjaardag een beetje hebben kunnen vieren! Maar wat oneerlijk dat ze vandaag weer "op"moet! Zal voor jullie duimen! en denk aan jullie! Heel fijn trouwens dit blog! Dikke kus naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Fleur,

    Ik was zondag ook jarig, dus hebben we samen onze verjaardag gevierd.
    Was de taart lekker?
    Ik had een taart met een dolfijn erop.
    Heb jij leuke kadootjes gekregen en ben je lekker verwend?
    En nu heb ik de griep.
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

    Dikke knuffel van Richelle

    BeantwoordenVerwijderen