woensdag 21 juli 2010

Bradley, je bent en blijft een KANJER!!!!!!

Gisteravond na het laatste blog klikte ik nog even naar de site van Bradley. Daar las ik het trieste nieuws dat deze kanjer is overleden aan die verdomde kanker. Bradley was een jongen van net 8 jaar en is met dit gevecht begonnen in begin november 2009. Jammer genoeg heeft deze jongen de strijd verloren en ook nu weet ik zeker dat de hemel een hele mooi ster rijker is en hij daar voor altijd blijft stralen.

Lieve Bradley........ook jij bent en blijft voor mij een KANJER!!!!

5 opmerkingen:

  1. Och dat meen je niet..... Dat is snel.... Het ventje en zijn familie.... Ze zijn daar echt met teveel ondertussen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita Broekhuizen21 juli 2010 om 21:50

    Jeetje, wat een triest bericht. Wat is dat snel gegaan.
    Geen woorden voor.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve allemaal,
    Wat een afschuwelijk nieuws, jullie ook gecondoleerd want jullie zijn ook hier zo nauw bij betrokken.
    De ouders van Bradley wens ik veel sterkte, moed en kracht om door te gaan.
    Denk voorts om jullie zelf, ondanks dit trieste nieuws, een fijne voortzetting deze week!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb hier geen woorden voor ik wens de ouders van bradley heel veel sterkte en kracht jo

    BeantwoordenVerwijderen