dinsdag 6 juli 2010

weinig nieuws

Zo chemodag 2 is bijna voorbij en we kunnen zeggen dat alles tot nu toe goed tot zeer goed gaat. De chemo loopt in 1 uur in en daarna moet ze 2 uur spoelen. Het is wachten, maar zodra alles erin zit wil ze zo snel mogelijk naar huis. En thuis doet ze "gewoon" haar ding. Tsja.......als we de komende 26 weken en 5 dagen zo moeten door brengen zal het weinig problemen opleveren en heb ik weinig te melden. Dus lieve mensen veel plezier met de voetbal en tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Joost

4 opmerkingen:

  1. tot elke dag xxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we hopen dat ik geen nieuws meer lees via je blog, dat betekent dan dat het redelijk tot goed gaat!
    Als dat eens zou kunnen!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou goed om te lezen dat het "goed" gaat dan kan ze in ieder geval nog genieten van de vakantie en het mooie weer en "gewoon" haar dingen kunnen doen.Laten we hopen dat het zo blijft!, terwijl ik dit schrijf scoort nederland..ja daar ben ik weer..zouden we dan toch nog een leuke zondag hebben..tegen die duitsers..denk ik..we zien het wel.Hopelijk heb je dagelijks weinig of niets te melden dat zou alleen maar positief zijn en nu wens ik je een prettige wedstrijd verder..oops uruguay scoort nounou dat wordt wat..groetjes van je nicht Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weinig nieuws is goed nieuws, fijn om te lezen! En als er niets te melden is is het wel zo fijn en rustig voor je om dat ook niet doen.
    Ondertussen kunnen de meiden misschien tóch nog een beetje van de grote vakantie genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen