woensdag 21 juli 2010

Meer ups dan downs

Dinsdag 21 juli 2010

Het gaat nog steeds goed met het internet dus dat houd in dat ik een kort blog kan maken. Vanmorgen zijn we na een stevig ontbijt vertrokken naar Paleis Het Loo. We kunnen zeggen dat het er mooi was en de temperatuur werkte ook lekker mee. Tering zeg wat was het warm, maar dat mocht de pret niet drukken en om een het lichaam weer een beetje op rond 37 graden te krijgen waren de fonteinen en watertjes een mooie oplossing. Probleem daar is wel dat héél veel moet lopen en dat kost energie. Fleur en Roos waren het na een aantal uur ook spuugzat en zijn met mij naar het huisje gegaan om vervolgens een lekkere duik te nemen in het zwembad.

Na het avondeten is Nicole met de meiden wezen zwemmen en heeft hier samen met opa en oma van genoten. Ja genieten dat staat hier boven aan het menu en dat is iets wat nu we nog meer doen dan normaal. Waar Fleur de energie vandaan haalt mag Joost weten en om eerlijk te zijn ik weet het niet. Wat een kracht zit er in dat lijfje terwijl de bijwerkingen flink bezig zijn.

Ja mensen, het is weer begonnen. De haren die ze heeft gespaart beginnen Go$%^me weer uit te vallen. Aangezien de haren die er nu zitten erg belangrijk voor Fleur zijn  is het "gewoon" niet eerlijk dat het grietje voor de tweede keer samen met Roos en ons de bekende weg weer in moeten slaan. De combinatie van de zwabberbenen, de haren die verdwijnen, de pijn in de arm enz enz werd Fleur vanavond even teveel. Ze heeft alles er even uitgehuild om direct daarna een vlieg of 30 dood te slaan, want die zitten hier wel. We hebben ook besloten om het morgen echt heel rustig aan te doen en zijn van plan om ons te vertoeven in en rond het meertje. Wat ook weer inhoud dat we lekker gaan SMEREN en GENIETEN!!!!!!! Dus lieve kijkbuisbloggers,

Tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Joost

3 opmerkingen:

  1. ben blij dat jullie met zijn alle genieten maar mijn hart breekt weer want ja heb je net weer een beetje haar moet je het weer allemaal verliezen kan me voorstellen dat je dan alles er uit huilt schreeuwen zou ik echt k..maar ik zeg toch weer en het is geen troost dat weet ik maar o fleur met haar zonder haar JE BENT EN BLIJFT EEN PRACHTIG MOOI KIND doe rustig aan met zijn alle en geniet maar dat zal wel lukken dikke kus voor allemaal jo xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij heeft ze toch een lekker koppie, maar dat neemt de narigheid niet weg!
    Probeer toch te genieten van deze dagen! Het koudere weer komt er aan! Wij waren gisteren even op strand, nou daar was het ook niet te harden van de hitte en je kon er bijna niet lopen op dat hete zand! Zelfs "ik" heb me in de zee laten zakken (het leek direct vloed!) nou dan moet het heet zijn hoor
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manfred en Gerrie21 juli 2010 om 21:03

    Hoi lieverds,het doet pijn dit te lezen maar Fleurtje gaat het redden!!!!!Guy mist je,misschien gaat het skypen morgen beter!KUS

    BeantwoordenVerwijderen