maandag 5 juli 2010

De dag voor de 1ste chemo

Wat hebben we een fijn weekend achter de rug. Het weer zat mee en we hebben naar mijn idee alleen maar leuke dingen gedaan. Zaterdag lag iedereen op tijd in zijn lakenstraat, want de trouwerij hakte er toch wel in. Vandaag mooi op tijd eruit en zijn na een lekker ontbijt met zijn allen naar clingendael, een park in Den Haag, geweest. Dit is iets wat we elk jaar doen en voor Roos is dit een soort uitje. Vraag me niet waarvoor, maar ze vind erg leuk. Probleem is dat we 6 weken te laat waren en alle bloemen waren uitgebloeit. Dit vond ze niet erg en hebben uiteindelijk heerlijk gewandeld door een schitterend en rustige omgeving en ja, ook hier hebben we weer foto's van. De middag hebben de meiden doorgebracht in en rond het huis en om een uur of 3 kwamen de opa's en oma's langs om te borrelen. De dag is afgeloten met een etentje ergens in Zoetermeer en ook dat was voor mij en de rest een kostbaar moment.




















Wat vandaag trouwens ook weer voelbaar was is de spanning voor morgen. Het begon bij Nicole en mij. Om de lulligste dingen hadden we woorden, maar we lieten elkaar wel "gewoon" gaan. Ja, de stress neemt weer toe en dat houd in dat we zenuwachtig zijn. En met zenuwachtig bedoel ik niet zenuwachtig, maar echt zenuwachtig. Het idee dat me meisje morgen weer wordt volgepompt met teringzooi maakt met verdrietig, maar waar ik echt tegenop zie zijn de bijwerkingen. Ik weet dondersgoed dat die zooi nodig is en het deze keer allemaal mee kan vallen, maar die gore duivel uit het blog van 24 maart 2010 is er nog steeds. Ondertussen weet ik hier wel mee om te gaan, maar weet ook dat ik door een verkeerde opmerking om kan slaan als een blad van een boom. Niet dat het erg is, maar als ik dan eens kwaad / verdrietig of sagerijnig ben hoop ik wel dat het bij de goede persoon is en niet bij zo'n eikel. Zo en nu ga ik naar bed, want ik kreeg net te horen dat ik me om 7.00 uur op me werk moet melden. Dus mensen weltrusten en laten we hopen dat Fleur maar ook Roos er deze keer zo doorheen wandeld.

Joost

6 opmerkingen:

  1. Lieve mensen...

    Heel veel succes bij de start van "alles weer opnieuw" vandaag... Ik hoop dat de duivel zo weinig mogelijk zijn deur op zet, maar helaas weet ik dat die echt zo af en toe verschijnen zal. We denken aan jullie. Kick ass Fleur!

    Liefs uit Breda..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve allemaal,

    Heel veel sterkte en succes vandaag, maar natuurlijk ook voor de komende tijd.
    Het zal geen feestje worden, hopelijk slaan jullie je er "gewoon" doorheen.

    Dikke knuf van ons allemaal, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom op hè, geen zorgen voor morgen (makkelijk gezegd) maar ik heb tevens ook nieuws: alle duivels zijn het land uit.
    Was gezellig gisteren hè enne... de puzzlerit (dit voor insiders) er naar toe was ook de moeite waard! haha
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel sterkte de komende tijd wij denken aan jullie en hoop dat de 27 kl.. weken voorbij vliegen en ze dat geen vervelende dingen hoeft te krijgen of meemaken dikke pakkerd jo raul en chris xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte van ons!! We staan altijd voor jullie klaar en leven met jullie mee!
    Liefs en hele dikke knuffel van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerrie Manfred5 juli 2010 om 15:14

    Kan me heel goed voorstellen dat je boos ,verdrietig of wat dan ook bent,Guy was vandaag ook erg onrustig op school en heeft er ook nog voor op z'n kop gehad dus heb ik maar even aan de juf uitgelegd hoe en waarom.Hoop dat het goed is gegaan vandaag,we horen het wel!!
    KUSJES uit Weert

    BeantwoordenVerwijderen