zondag 25 juli 2010

Weer thuis

Zo, het weekje zit erop, de dames liggen op bed en ik zit in de veranda een blog te maken. Wat ik moet schrijven weet ik niet, want om eerlijk te zijn gaat het met Fleur naar omstandigheden erg goed. En als het met de kids goed gaat....tja....dan gaat het met ons ook goed. Dus tot morgen, overmorgen of overovermorgen opschrijven zal nu een simpele oplossing zijn, maar dat doe ik niet. Waarom????........Hierom!!!!

Morgen wordt het weer een spannende dag. Dan pompen ze bij onze kanjer een nieuw chemostofje naar binnen. De pillen tegen de misselijkheid hebben we in huis en geven we morgen al voor vertrek, maar hoe ze er voor de rest op reageerd zullen we morgen wel weer zien. Met andere woorden, het word een SPANNENDE dag / week.

Wat we wel weten is dat haar haren na deze kuur nog sneller zullen verdwijnen. Het uitvallen is dus afgelopen dinsdag begonnen en vanaf die tijd hebben we het ook niet meer gekamt. Nee het kammen en aanraken is ten strengste verboden, want als er iemand trots is op een beetje haar is Fleur het wel. Ze is zo trots dat ze tegen Nicole heeft gezegd dat ze van haar haar houd. Houden van je haar......geloof me het kan echt. We hebben het uitvallen / scheren al eens meegemaakt en dat was, zachtjes uitgedrukt, geen pretje. Het voor de tweede keer meemaken valt eerlijk gezegd ook niet mee. Nee, de gedachte dat ze weer harstikke kaal word maakt me misselijk. Het haar wat ze nu heeft veranderd ondertussen van structuur en de glans is ook verdwenen. We hebben er foto's van gemaakt, we hebben en kunnen erom lachen, maar we hebben ook besoten om die niet op het blog te zetten, omdat we weten dat ze dat niet wilt. Hoe ze er nu uitziet zal voor vele een vraagteken zijn en (waarschijnlijk) blijven, maar ik kan jullie melden dat ze er nog even lekker, lief, mooi, schattig, heerlijk, prachtig en er om op te vreten uitziet. En met die gedachten ga ik nu lekker slapen , dus weltrusten allemaal veel plezier op vakantie en tot morgen.

Joost

5 opmerkingen:

  1. Deze week pakken ze jullie niet meer af!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat jullie zo'n fijne week hebben gehad, ik sluit me helemaal bij het vlindertje hierboven aan, die pakken ze jullie niet meer af!!
    Ik hoop dat het de komende week ook allemaal een beetje meevalt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop dat het vandaag allemaal meegevallen is en laat het zo blijven dat is mijn wens laat ze er s.v.p zo weinig mogelijk last van mogen hebben en ja tuurlijk is het ook verschrikkelijk dat je weer je haar moet verliezen moet er niet aan denken marr het is wat je zegt hoe ze er ook uit ziet ze is en ze blijft prachtig sterkte weer deze week dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey lieve schatten, vanuit spanje houd ik natuurlijk bij hoe t jullie vergaat. ik wilde al eerder een reactie schrijven, had ik ook gedaan, maar door het hele rare apenstaartplekje kon ik niet inloggen. ja ik weet ik ben blond, maar heb t nu door. (sneekie afgekeken hihi)@@@@@@@@ maar nu heb ik m.
    wat fijn te lezen dat t tot nu toe best goed gaat.hopelijk blijven de bijwerkingen gering.
    geniet lekker van de goede momenten.
    ik denk aan jullie, dikke kussen vanuit espanja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manfred en Gerrie26 juli 2010 om 21:57

    Lieve schat,we houden ook ontzettend van je zonder haar en Guy heeft net besloten dat zijn haar er nu ook morgen afgaat speciaal voor jou!
    Zijn jullie weer duopenotti!! Dikke kus en hopelijk tot zondag!XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen