woensdag 14 juli 2010

Nicole is jarig

Tering, wat heb ik eng gedroomd. Nicole leek in mijn dromen wel 100 jaar ouder, maar toen ik vanmorgen gillend en badent in het zweet wakker werd zag ik mijn spetter liggen. Tjongejonge ze is en blijft knap en met ik durf nu al te verklappen dat dit de komende jaren zo blijft. Tot mijn schrik was er van die nachtmerrie wel een blog gemaakt met foto's en al. Om alles weer een beetje in het rechte spoor te krijgen is hier een foto zoals ze in het echt is.


Lieve Nicole,

We zitten op dit moment, tja...ehhh, in een moeilijke tijd, maar ook deze strijd gaan we winnen. Wij als gezin hebben het op dit moment niet echt makkelijk en onze gevoelens vliegen van hot naar her. Gelukkig weten we hier aardig mee om te gaan en laten we ieder "gewoon" doen wat hij of zij zelf wil. Ik ben ervan overtuigd dat als alles achter de rug is we er als gezin véél sterker voorstaan dan 5 jaar geleden.
Voor de rest kan ik je alleen maar melden dat ik van je hou!!!!!

Je ventje

12 opmerkingen:

  1. Nicole van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen je een fijne dag toe.

    Liefs van Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hieperdepiep hoera tot straks dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, ik ben aan het werk kan dus niet komen. Eeen fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem ben ik, verbaasd dat het plaatsen is gelukt Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep!!!
    Gefeliciteerd Nicole!!
    Fijne dag vandaag!!
    En ook Joost, Fleur en Roos, gefeliciteerd!!!!

    liefs
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en wens jullie een fijne dag toe! Groetjes van Els, Sjaak en de kinders...(goh wat had joost gister weer een leuke foto van je geplaatst, doe dat bij hem ook een keer ben erg benieuwd hoe hij er over 70 jaar uitziet en als jij je crémetjes blijft gebruiken blijf je zeker zoals de foto hierboven de komende 70 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep, van harte fefeliciteerd!!!

    Groetjes,

    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Nicole, Hartelijk gefeliciteerd joh en die foto, pfff wat een engerd is die Joost toch ook maar ik moet toegeven, de liefdesverklaring hierboven maakt een hoop goed!! ik wens je een fijne verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Nicole, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Wat een mooi jaar is 1973 toch.....alleen maar mooie mensen geboren ;-)
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anita Broekhuizen14 juli 2010 om 18:57

    Lieve Nicole, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Tot straks.

    Dikke kus.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Nicole,
    van harte met je verjaardag! Fijne avond nog!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Nicole,

    Vanaf de overkant ...... mmm tja de overkant, ach het verhaal ken je inmiddels en jullie kunnen rustig slapen hoor, geen honbalknuppels nodig hihi.

    GEFELICITEERD !!!!!

    Rem, San en de meiden

    BeantwoordenVerwijderen