zaterdag 3 juli 2010

Mijn vrouwen !!!!!!!!

Tja, nu mijn verhaal over de trouwdag. Iedereen verwacht nu dat ik een heel verhaal maak, maar dat is niet nodig. Het was inderdaad een hele mooie dag alleen zat er een klein zwart randje aan. Over het zwarte randje hoef ik niets te vertellen, want dat is iets wat de meeste wel begrijpen.

Wat ik wel ongelooflijk mooi vind aan kinderen, en dat was gisteren goed te zien, is dat ze simpelweg zeggen "we willen er niet aan denken" en er dan ook "gewoon" niet aan denken. Als je ze dan ziet rondhuppelen zie je ze "gewoon" hun ding doen en dat is kind zijn. Daar hebben Nicole, ik en volgens mij vele anderen van genoten.

Waar ik ook erg van geniet is de band tussen Roos en Fleur. Op een één of andere manier snappen zij elkaar en daar ben ik trots op.


Tja, als Nicole er dan ook nog eens bij gaat staan is het plaatje helemaal compleet. Dit zijn de drie vrouwen waarvan hou en dat houdt mij op de been.


Een bijzonder gelukkige vader en man

10 opmerkingen:

  1. Anita Broekhuizen3 juli 2010 om 21:49

    Het zijn zeker 3 vrouwen waar je trots op mag zijn en logisch dat je daar heel veel van houdt ! Ze zien er mooi en stralend uit !

    X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar kun je best trots op zijn, en "ik" wordt blij als er zo'm vrolijk blogje staat jongen, want "wij" zijn zó blij met jou!!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij boft maar met 3 van die knappe vrouwen en inderdaad de kinderen hebben genoten van de bruiloft ik heb ze ook alleen maar zien dansen en huppelen heerlijk heb van ze genoten en fijn dat ze dat dan ff opzij kunnen zetten konden wij dat ook maar nou geniet van de warme zondag kus jo xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een mooie dag, en wat deden ze het allemaal goed!
    Met recht mag jij trots zijn op je gezin, en vlak je eigen invloed daar niet bij uit.

    Groetjes,

    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan alleen maar weer zeggen! Wow en wat een bewondering wij voor jullie hebben!
    Jullie zijn een super mooi, warm en sterk gezin.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerrie en Manfred4 juli 2010 om 14:50

    Voor ons de 3 mooiste en liefste die we kennen en jou niet te vergeten Joost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Peter, Debby en Quinten4 juli 2010 om 20:10

    Lieve vier,
    Net als jullie vonden we het een topbruiloft vrijdag en het was zeker heerlijk om jullie Fleur te zien genieten die dag!
    Vanuit Frankrijk wensen wij jullie veel sterkte toe de komende tijd...
    Liefs Peter, Debby en Quinten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sabine, sander thym en tess5 juli 2010 om 00:08

    MOOI!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen