donderdag 29 juli 2010

De afgelopen 3 dagen van Roos

En iedereen maar denken dat ik klaar ben voor vandaag. Ja mispoes, want Fleur heeft ook nog een zusje en die heeft de afgelopen 3 dagen meegemaakt als niet erg prettig. Ze heeft heel veel tranen gehad en weet niet te vertellen wat het probleem is. Nee onze beslissing voor proffesionele hulp is niet verkeerd en in haar geval hoop ik ook dat het snel 9 augustus is.

We krijgen ook wel eens het gevoel dat ze het pispaaltje is. Erg vervelend, maar Fleur is hier, onder andere, mee de verantwoordelijk voor. Van de week was Roos het zo zat en trok expres aan het kostbare haar van haar zus. Jullie raden het al, Fleur was een aantal haren kwijt en ik kon de boel sussen. Het is niet goed te praten, maar inwendig moest ik wel lachen en ik denk Roos ook. Ja, het werd Roos even teveel en dan doe je rare dingen. Voor de rest kunnen we melden dat Roosje de nachten altijd goed slaapt en ook vermoeit wakker wordt.

1 opmerking:

  1. o lieve roos het valt ook allemaal niet mee je bent zo dapper kan me zo voorstellen dat je het allemaal zat wordt het liefste wil je dat alles weer gewoon kan gaan niemand ziek ja en fleur heeft de meeste aandacht op dit moment voor ons logische maar voor jou ook wel eens vervelend en ja dan trek je aan je zus haar haren waar ze nu eigenlijk heel zuinig op is maar je moet het ook eens kwijt ik vindt je z.on lieverd en hou vol meisje hoe moeilijk het ook is dikke dikke kus en liefs jo xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen